Poradil by mi někdo, co můžu dělat, když jsem si objednal přes stránky Bazos.cz od jednoho člověka triko, poslal mu peníze a on tvrdí že mi ho poslal už před 10 dny ale mě stále nepřišlo? Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4339 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Požaduj po něm doklad o tom, že zboží odeslal. chtěj po něm podací
číslo zásilky, pak se můžeš podívat na stránky české pošty zda
taková zásilka byla podána a kde se nachází.
Pokud to poslal obyčejně, je to jeho problém. On nese důkazní břemeno, že
ti to poslal. doufám, že ty máš doklad o tom, žes zaplatil-banka, podací
lístek složenky.
Tudíž ty můžeš dokázat, žes to zaplatil, nyní zbývá jemu dokázat, že
ti to poslal.
0 Nominace Nahlásit |
Nejdříve se informuj na poště, jestli zásilka není u nich na „skladě“. Už se mi to 2× stalo. S prodejcem jsem komunikoval ve stylu „kdo za to může“ aby nakonec zjistil, že zásilka se nachází u odesílající pošty. Vedena byla jako odeslaná. Potom také záleží na tom, jak takové případy řeší provozovatel. Aukro.cz v takovém případě peníze vrací za prodejce a věc s ním následně řeší. Potom zbývá postup podle >KdojeRaibek<.
0 Nominace Nahlásit |
zeptej se na poště ,dost se stává,že se jim balík ztratí. Což mě
nepřekvapuje,jelikož vím jak s balíky zacházejí.
Takže se na tu zásilku poptej.
Další možnost je,že jsi narazil na podvodníka,na internetových bazarech
jich bývá dost.
0
před 4338 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek