že Vám třeba napočítali cenu bez slevy, nebo jiné zboží, vyšší počet položek? a zjistili jste to až po odchodu od pokladny? Jak postupovat?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? jepik, briketka10, marci1 před 3481 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, stalo se mi mnohokrat, ze se cena u pokladny neshodovala s cenou uvedenou na regalu. V naproste vetsine pripadu mi rozdil ceny vratili. Snad jen jednou rekli, ze tam zapomneli starou cedulku a nic mi nedali, coz je protizakonne, ale nemela jsem naladu se dohadovat. V nekterych jinych pripadech slo taky o zapomenuti stare cedulky a vratili mi penize. Oni to ze zakona musi vyrobek prodavat za uvedenou cenu, i kdyz se spletou. Postupovat tak, ze jdu s uctenkou na informace, tam kde jsou. Tam kde ne, rict to pokladni, ktera zavola vedouci. Uctenky si kontroluji alespon zbezne pokazde. Uz se mi to stalo fakt tolikrat, ze se to opravdu vyplati.
8Kdo udělil odpovědi palec? annas, GM, jepik, briketka10, postcd, marci1, gecco, zzzlatokopka
před 3481 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
vrátila jsem se, když mi napočítala pokladní
6 pom.másel místo 6 housek a já měla 1 to
máslo a počítala mi 1 housku a ihned mi byl
vrácen rozdíl na informacích..
0 Nominace Nahlásit |
Když se mi něco podobného párkrát přihodilo, myslím, že v Tescu nebo v Kauflandu, obrátil jsem se na informace a tam se vše hbitě vyřídilo.
6Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, marci1, da ny, gecco, zzzlatokopka
před 3481 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Chodívám k samoobslužné pokladně, co si pípnu, to mám :D
Pokud je u regálu nižší cena (i bez akční slevy), než na účtence,
vždy (ihned řešit) vracejí peníze zpět.
Často se zákazníci rozčilují zbytečně: ono je zlevněno hroznové víno,
ale ne ve vaničce (či naopak), citrony v síťce – ne vážené…
Kaufland ani neřeší reklamace, vydají nové zboží, vymění za jiné
apod.,
info – z vyprávění (zajdu tam tak 5× do roka)
Pokud máte pochybnosti (nebo nesledujete při markování ), kontrolu
nákupu x účtenky proveďte IHNED po zaplacení. Řešte s pokladní (odešle
Vás k informacím) nebo přímo na informacích (dokud je zboží pro
přehlednost v koši).
Tam Vám vyplatí rozdíl v ceně :)
Doplňuji:
Ve Scontu v Budějicích jsem před rokem zakoupila ložní prádlo za 180 Kč
(cenovka, akční výprodej, zboží hned u pokladny), jeho hodnota však
byla
450 Kč, pokladní se ptala vedoucí… Odpovědí byl: „Tak ať paní
zaplatí180 Kč.“.
Někdy prý nemají slevu ještě manažerem zadanou v systému … :)
Pokladní nejsou roboti a vždy přece nemusejí mít zřejmý úmysl
zákazníka ošidit.
Upravil/a: da ny
5Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, marci1, gecco, zzzlatokopka
před 3481 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Po odchodu z pokladny se obrať na informace, které s Tebou případnou reklamaci vyřídí. Vždy mi byla reklamace uznána. 🙂
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, gecco, zzzlatokopka
před 3481 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Po odchodu od pokladny máš většinou smůlu. Obtížně prokážeš úmysl.
0
před 3481 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
fujtajbl, ale zas je pravda, že ty p.másla z Billy
zn.Clever mi nejvíc chutnaj a kupuju si jich víc
kusů, protože se do města nedostanu tak často :)
Clever neznám – já kupuju Choceňské…
A je z něj výborná pomazánka – s cherry rajčátky a trochou zeleně
(kadeřávek).
😉
To je tak, když potřebuješ zhubnout tím, že snížíš počet housek na jednotku másla. Já jsem to takto taky dělal. Snížil jsem počet rohlíků na jednotku pařížáku. Místo tří rohlíků a 15 dkg pařížáku jsem si začal kupovat tři rohlíky a 20 dkg pařížáku. 🙂
gecco
jen v tý Bille je zn.Clever a taky tam
prodávaj to Choceňský, ale to mi zas
tak nechutná víš 😁