Avatar uživatele
postcd

Jaké máte zkušenosti s reklamacemi v super/hyper-marketu?

že Vám třeba napočítali cenu bez slevy, nebo jiné zboží, vyšší počet položek? a zjistili jste to až po odchodu od pokladny? Jak postupovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? jepik, briketka10, marci1 před 3481 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kapka

Ano, stalo se mi mnohokrat, ze se cena u pokladny neshodovala s cenou uvedenou na regalu. V naproste vetsine pripadu mi rozdil ceny vratili. Snad jen jednou rekli, ze tam zapomneli starou cedulku a nic mi nedali, coz je protizakonne, ale nemela jsem naladu se dohadovat. V nekterych jinych pripadech slo taky o zapomenuti stare cedulky a vratili mi penize. Oni to ze zakona musi vyrobek prodavat za uvedenou cenu, i kdyz se spletou. Postupovat tak, ze jdu s uctenkou na informace, tam kde jsou. Tam kde ne, rict to pokladni, ktera zavola vedouci. Uctenky si kontroluji alespon zbezne pokazde. Uz se mi to stalo fakt tolikrat, ze se to opravdu vyplati.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

vrátila jsem se, když mi napočítala pokladní
6 pom.másel místo 6 housek a já měla 1 to
máslo a počítala mi 1 housku a ihned mi byl
vrácen rozdíl na informacích..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
klumprt

Když se mi něco podobného párkrát přihodilo, myslím, že v Tescu nebo v Kauflandu, obrátil jsem se na informace a tam se vše hbitě vyřídilo.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Chodívám k samoobslužné pokladně, co si pípnu, to mám :D

Pokud je u regálu nižší cena (i bez akční slevy), než na účtence, vždy (ihned řešit) vracejí peníze zpět.
Často se zákazníci rozčilují zbytečně: ono je zlevněno hroznové víno, ale ne ve vaničce (či naopak), citrony v síťce – ne vážené…
Kaufland ani neřeší reklamace, vydají nové zboží, vymění za jiné apod.,
info – z vyprávění (zajdu tam tak 5× do roka)

Pokud máte pochybnosti (nebo nesledujete při markování ), kontrolu nákupu x účtenky proveďte IHNED po zaplacení. Řešte s pokladní (odešle Vás k informacím) nebo přímo na informacích (dokud je zboží pro přehlednost v koši).
Tam Vám vyplatí rozdíl v ceně :)
Doplňuji:
Ve Scontu v Budějicích jsem před rokem zakoupila ložní prádlo za 180 Kč (cenovka, akční výprodej, zboží hned u pokladny), jeho hodnota však byla
450 Kč, pokladní se ptala vedoucí… Odpovědí byl: „Tak ať paní zaplatí180 Kč.“.
Někdy prý nemají slevu ještě manažerem zadanou v systému … :)
Pokladní nejsou roboti a vždy přece nemusejí mít zřejmý úmysl zákazníka ošidit.

Upravil/a: da ny

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Po odchodu z pokladny se obrať na informace, které s Tebou případnou reklamaci vyřídí. Vždy mi byla reklamace uznána. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Po odchodu od pokladny máš většinou smůlu. Obtížně prokážeš úmysl.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
gecco

Sáákryš – Briketko – já se lekl, že sníš 6 másel k jedný housce…
😉

před 3481 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
briketka10

fujtajbl, ale zas je pravda, že ty p.másla z Billy
zn.Clever mi nejvíc chutnaj a kupuju si jich víc
kusů, protože se do města nedostanu tak často :)

před 3481 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Clever neznám – já kupuju Choceňské…
A je z něj výborná pomazánka – s cherry rajčátky a trochou zeleně (kadeřávek).
😉

před 3480 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
klumprt

To je tak, když potřebuješ zhubnout tím, že snížíš počet housek na jednotku másla. Já jsem to takto taky dělal. Snížil jsem počet rohlíků na jednotku pařížáku. Místo tří rohlíků a 15 dkg pařížáku jsem si začal kupovat tři rohlíky a 20 dkg pařížáku. 🙂

před 3481 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

A není lepší jenom „pařížák“ samotnej? – pravda, lezlo by to do peněz…
😉

před 3480 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
briketka10

gecco

jen v tý Bille je zn.Clever a taky tam
prodávaj to Choceňský, ale to mi zas
tak nechutná víš 😁

před 3478 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek