Otázka je určena pro ateisty. I ateisté ví, že Ježíš je skutečná historická postava, která ve starověku žila.
Myslíte si, že je v ráji, nebo ho čekal stejný osud, ve který věří ateisté, který má podobu, že po smrti nic není. Ateisté jsou přesvědčeni, že posmrtný život neexistuje a stav po smrti se podobá hluboké narkóze. Skončil tak i Ježíš Nazaretský?
Zajímavá 0 před 870 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Svým způsobem ano. Pokud tato postava v historii skutečně existovala jeho tělo po smrti prošlo rozkladem, takže něco z něho tady stále je a navždy se bude rozpínat s vesmírem. Pokud se jednou začne vesmír smršťovat svůj život de facto prožije ještě jednou. Možná se vše potom smrskne do stejného stavu jako před velkým třeskem a pak nastane další velký třesk a vše se bude neustále opakovat stále dokola. Kdo ví. Ostatně nedávno jsem četl celkem zajímavoiu teorii jednoho izraelského vědce. Ten tvrdí, že dva lidé se do sebe zamilují jen kvůli tomu, že jejich atomy byly blízko u sebe při velkém třesku a navzájem se proto jejich těla přitahují. Jen pro zajímavost nikdo na světě nemá stejné oči – pokud se na oči podívate pod mikroskopem uvidíte, že každý má jedinečné oko a že zvětšené fotky očí připomínájí až děsivě fotky „vesmírů“ ze současných teleskopů. Možná náhoda, ale celé generace ten symbol oka vždy malovali. Hodně štěstí v přemýšlení.
Upravil/a: houskahrad
0 Nominace Nahlásit |
Pakliže je otázka určena pro ateisty, kteří jsou přesvědčeni, že žádné nebe, pekl, ráj po smrti neexistují, jak jsi sám uvedl, tak podle nich přece Ježíš nemohl do nebe. Takže podle ateistů (na jejichž názor se ptáš): ne.
0 Nominace Nahlásit |
„I atheisté ví, že Ježíš je skutečná … postava, která … žila.“
Je to vysoce pravděpodobné, řekněme na 80–90%, že někdo, jako Ješua ben Josef, žil, ale objektivní materiální pravda to není, to by se musel najít jeho hrob a prokázat, že to je opravdu on, kdo v něm leží, nebo něco podobného. Historiografie je věda faktografická a žádný faktický důkaz o tom, že Ješua ben Josef opravdu žil, není.
Tedy: píšeš nepravdu.
„Myslíte .., že je v ráji, nebo ho čeká … osud, ve který věří atheisté, … že po smrti nic není? Atheisté jsou přesvědčeni, že posmrtný život neexistuje a stav po smrti se podobá hluboké narkose. Skončiž tak i Ježíš …?“
Ta otázka je lapsus sama o sobě:
Jestliže někdo věří, že „po smrti nic není…, že posmrtný život neexistuje a stav po smrti se podobá hluboké narkose“, tak je to stejné náboženství, jako víra v nebe a peklo, protože to je, opět, víra, není to objektivně prokázaná materiální pravda.
A jestliže někdo věří, že „po smrti nic není…, že posmrtný život neexistuje a stav po smrti se podobá hluboké narkose“, pak je e ratione vyloučeno, aby si myslel, že je někdo v ráji, lhostejno kdo. Je to prosté argumentum a contrario, argumentace z výrokového opaku.
Tedy: ptáš se na zcela nelogický a nesmyslný konstrukt.
0 Nominace Nahlásit |
Ježíš byl třetí den po smrti vkříšený Bohem, přesně jak bylo předpovězeno. Poté se ještě nějakou dobu stýkal se svými učedníky a nakonec byl vzat do nebe (duchovní říše). Nyní z nebe řídí celosvětovou kazatelskou činnost Božího lidu (Matouš 28:18–20).
Mimochodem Rokio, ten slíbený ráj není v nebi.. Byl a zase bude tady na Zemi.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4655 | |
led | 3008 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2243 | |
zjentek | 1665 | |
ivzez | 1445 | |
aliendrone | 1431 | |
quentos | 1425 | |
elkon | 1340 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |