Společnosti se nic moc raději nevysvětluje. Proto asi bují všechny ty
konspirační teorie, a proč ne, když se s lidem nikdo nebaví. Je to
směšné, v 21. století informací.
Společnost je klasická Gaussova křivka, a na okrajích jsou ti, kteří se
pídí po informacích, mají zájem a čas. zdá se, že jich není mnoho.
0 Nominace Nahlásit |
I to je možné.
Pokud se vysvětlující osoba dostane ke slovu, a nepřesvědčuje,
neznásilňuje, nevnucuje,
nevyhrožuje a nediktuje (to může budit/budí nevoli a nesouhlas). . 😉
Když je takto postavená otázka, není to jen o „ochotě chápat.
Je to více o tom, co je společnost ochotná přijmout (nechat si líbit,
ztotožnit se).
Případně o tom, co je vůbec schopná pochopit (pro nedostatek informací,
nezájem o téma).
Ten, kdo zájem má, se především pídí sám. Pak může objevovat a získat
to „navíc“
Většinou jde o část společnosti, menšina x většina.
Upravil/a: da ny
0 Nominace Nahlásit |
Otázka, zda je možné společnosti vysvětlit pouze tolik, kolik je sama ochotna chápat, je komplexní a závisí na mnoha faktorech. V mnoha případech může být úspěšná komunikace omezena na úroveň, kterou si společnost sama vytyčila nebo na kterou je připravena. Existují však situace, kdy je možné překročit tyto hranice a představit společnosti nové informace nebo perspektivy.
Zde jsou některé faktory, které mohou ovlivnit možnost rozšíření vysvětlení nad rámec současné úrovně pochopení společnosti:
Otevřenost a flexibilita: Pokud je společnost otevřená novým myšlenkám a flexibilní v přijímání změn, je pravděpodobnější, že bude schopna chápat a přijímat rozšířené vysvětlení.
Komunikační dovednosti: Kvalita komunikace a schopnost jasně a přesvědčivě vysvětlit informace mohou ovlivnit schopnost společnosti chápat složitější koncepty.
Předchozí znalosti: Některé společnosti mohou mít větší předchozí znalosti o dané oblasti, což může usnadnit nebo ztížit vysvětlování.
Kulturní a sociální kontext: Kulturní a sociální faktory mohou ovlivnit přijímání nových myšlenek. Některé společnosti mohou být více konzervativní a odolávat změnám.
Důvěra: Důvěra ve vysílatele informací je klíčovým prvkem. Pokud společnost důvěřuje zdroji informací, je pravděpodobnější, že bude ochotna přijmout rozšířené vysvětlení.
Ve výsledku je schopnost vysvětlit něco navíc než je aktuální úroveň pochopení společnosti kombinací těchto faktorů. Nicméně může to být výzva, a je důležité brát v úvahu kontext a adaptovat přístup k vysvětlování podle konkrétní situace.
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |