Podívejte se na úspěšné lidi, za jejich úspěchem je to že byli do něčeho blázni, a tak získali zde úspěch, logicky ten, kdo není do ničeho blázen ten má deprese z toho, že je neúspěšný a tím i závidí těm co jsou úspěšní. Otázkou je do čeho být bláznem abychom byli zde úspěšní, a tak se měli dobře, všude kde je možný úspěch a zisk hodnot, tam je i veliká konkurence a uspět v této konkurenci může jenom veliký blázen.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Daidal před 1203 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Někdo má talent k nějaké činnosti a pokud se tomu více věnuje, může být pak úspěšný. To ale neznamená, že ostatní mají nějakou depresi, že se jim něco nedaří. Každý nemůže být Einstein, nebo Roger Federer. Někdo vyniká více, někdo méně. Depresi mají někteří danou v genech, ale je dost takových, kteří si ji přivodí svým uvažováním a zbytečným strachem. Výhodu má ten, kdo dokáže i v složitějších situacích být nad věcí.
0 Nominace Nahlásit |
Spousta úspěšných to doporučuje jako hnací sílu a důležitý faktor
pro úspěch. Ctižádost a zapálenost pro věc, velké nadšení.
Bláznem do toho, co by nás mohlo bavit a v čem vidíme smysl. Takové
nadšení lze i probudit (ke skoro každé věci). Stačí si vybrat něco, co
by nás mohlo bavit a mohlo by to být užitečné. Pak na tom stačí
pracovat – i s mírnou posedlostí.
Dobře o tom píše třeba Grant Cardone v jaho knizě „Buďte posedlí,
nebo buďte průměrní“ (vůbec asi moje nejoblíbenější kniha na
podnikání). Všechny jeho knihy jsou dobré (oproti třeba Kiyosakimu, což je
za mě osobně docela brak s dobrou reklamou a dobře napsané – ve smyslu
čtivě, ale obsahově… nic).
Na konckurenci se ti úspěšní nikdy nezaměřují, určitě ne primárně.
O „velké“ konkurenci pak vždycky hovoří ti neúspěšní nebo malí
podnikatelé (nebo ti, co ani nezačali). Ti úspěšní nebo potenciálně
úspěšní se soustředí na svůj podnik a aby co nejlíp fungoval. První na
kvalitu toho, co dělají (výrobky, služby – i postaverní
k zákazníkům/odběratelům), dobré lidi, řád a snažit se hlavně jen
o to, aby ta firma byla, co nejlepší v tom, co poskytuje (zisk a úspěch
jsou pak jen přirozeným důsledkem). Spousta podnikatelů podniká JEN kvůli
zisku, něco vydělají a jsou hned hrrr, aby si to vzalil do osobního
vlastnictví/prospěchu. Tím tu firmu pomalu zabíjejí (bude upadat nebo
možná stagnovat, ale určitě né růst). Ti, kteří chtějí, aby ta firma
rostla si neberou (zpočátku) nic nebo skoro nic a vše opět vkládají
(reinvestují) do firmy – na zaměstnance, do produkce, na služby,
materiál, vybavení, reklamu, celkově kvůli expandaci (postupné). Aby ta
firma mohla růst a pak přinášet slušné zisky, tak po delší dobu by
neměla žádné zisky přinášet – ale vše by se mělo dávat do nákladů
(respektive investic), které se nám vrátí. Zvýšení produkce, víc
zaměstnanců, zkvalitnění postupů, zlevnění postupů (stroje), výhodné
dohody, noví dodavatelé a doběratelé, efektivní organizace, zkrátka
správný chod firmy. Kvalita. Inteligentní a tvrdý postup (tvrdý ve smyslu
tvrdě pracovat, ale nejen tvrdě, ale i chytře – může se totiž pracovat
tvrdě i úplně zbytečně). To vše se správným nastavením ve firmě (jak
se říká, „firemní kultura“, a hlavně bez buzerace zaměstnanů –
spíš s co největší volností, ale na základě pravidel/řádu a hlavně
jejich motivování, aby taky zaníceně pracovali pro dobro firmy).
Jak už to řekl Ford, tak hlavním smyslem podniku je služba – služba
veřejnosti (i když vyrábí/poskytuje výrobky, tak je to služba).
A v podniku jde o to, aby to byla co nejkvalitnější služba, aby mohl mít
úspěch. Nejde o zisky (i když se to tak učí a ono to sice je účelem
podniku, ALE ne jediným a ani primírním, obzvlášť, když zisk je jen
důsledek toho, co je smyslem té firmy). Jde o hodnotu – velikost firmy,
objem produkce, obrat, popularita/známost/pověst, zvyšování zisků (do
budoucna) atd. Zaměřování se na to efektivní.
…Nehledě na konkurenci, každá firma může vydělávat a fungovat –
stačí jen, aby byla dobrá a dělala dobře to, co dělat (posyktovat) má.
O tom, jak moc vydělává (či jak soutpá její hodnota), to už je na
majiteli/ředteli a jak to vede, kam upíná pozornost. Stačí firmu založit a
pak na ní pracovat. A vydělává.
Záliba a ctižádost. Každý by chtěl něco dělat (i když to často zůastane jen sen). Někteří si to třeba ani neuvědomují, že by to chtěli dělat nebo že je to možné. A malé procento lidí to možná nenašlo a neví, co by dělat chtěli (protože to nehledali, nezkoušeli). Ale podnikat může člověk opravdu v čemkoli, podstatné je jen to, aby v tom viděl smysl (a nadšení lze probudit – hlavně když se v tom najde ten smysl atd).
0
před 1203 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 3375 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2004 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1308 | |
zjentek | 1186 | |
hanulka11 | 1028 | |
quentos | 950 | |
elkon | 936 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |