Je mi totiž tvrzeno přesvědčenou blízkou osobou, že i tehdy, pokud mi
budou chodit tímto způsobem, je přesto MUSÍM dostat ještě písemně
poštou. Je to tak? (Spíše tomu nevěřím.) Chodí vám to ještě poštou,
nebo pouze přes ten internet? V zájmu podobných komplikací jsem službu
raději zrušil a nechám si to opět posílat klasicky poštou, ale zajímalo
by mě, zda mám čekat ještě ono výše uvedené vyúčtování.
Doplňuji:
Bumbes, a chodí Vám to za ten internet ještě navrch poštou, nebo pouze tou
internetovou cestou?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, Jahoda, Neguš před 5256 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Faktura v elektronické podobě je plně dostačující a tudíž nechodí
poštou.
Třeba u t-mobile lze nastavit jedno nebo druhé. Když elektronickou, máte
třeba podrobný výpis zdarma, při písemné za něj platíte myslím
80Kč.
Někde lze nastavit obojí.
0 Nominace Nahlásit |
Já mám tento způsob u bankovních účtů a u několika dalších
poskytovatelů služeb (Alianz, Kooperativa, Wi-Fi internet,..) po úpravě
nastavení správy konkrétních účtů.
U mobilních telefonů (o2) mi taky chodí faktury poštou, ale nezjišťoval
jsem jestli to jde změnit.
0 Nominace Nahlásit |
Poštou mi chodí jen za ty mobily. Ostatní jsem změnil na „pouze elektronickou podobu“ postupem jak uvádí ‚Miroslavst‘