Avatar uživatele
anonym

Kolik dní má obchodník na reklamaci?

Dobrý den. Koupil jsem si navigaci v kamenném obchodě)a už je po druhé v reklamaci se stejnou závadou. Měl bych dvě otázečky. 1) Mohu již třicátý den požedovat vydání navigace, nebo až jednatřicátý? 2) Když nastane situace, že se závada projeví i po třetí, mohu požadovat vrácení peněz okamžitě, nebo musí proběhnout ještě oprava?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4777 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

zde se toto již řešilo http://www.od­povedi.cz/vyh­ledat?ie=UTF-8&cx=01759792­7737963345235%3Alv-gxwjxnxe&cof=­FORID%3A11&ci=­&q=vy%C5%99%C3%AD­zen%C3%AD+rekla­mace&sa=Vyhle­dat

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mojitek

Zajděte tam ten 30.den-těsně před koncem jejich zavírací doby.Máte už opravený můj výrobek?Ne?Že je prej už někde na cestě nebo momentálně není přítomna paní vedoucí která to má prej na starosti?Odstu­pujete od smlouvy a oni Vám musí vrátit peníze(nemůžou Vám vnucovat místo vrácení plné kupní částky výměnu nebo jen slevu apod).Osobně 2 krát opravovanému výrobku bych už nevěřil.PS: na odstoupení máte právo i když se nejedná o stejnou závadu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jmhad

Pokud vás do 30 dnů od začátku reklamačního řízení prodejce nebude informovat o výsledku reklamace, má vám vracet peníze. Tak rozhodl Nejvyšší soud ČR t.r.,tedy 2011.A je zajímavé, že se NS vůbec nezajímal o to ,zda se reklamovalo poprvé či napotřetí.A druhá zajímavost je to,že do tohoto rozhodnutí byl výklad zcela opačný – prodejce nemusel informovat, starat se měl ten,kdo reklamoval.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek