, vrať se na ZŠ, tam ti to objasní. Nemusíš se takto blbě prát.
2Kdo udělil odpovědi palec? Savier, Tonda Káňa
před 243 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak víš co, jako, možná máš zanedbanou Kinderstube, možná nemáš. Hlavně, že v tom mají jasno zejména ti, co mají v hlavě zejména úplný hovno. 🤪😅
Součet čísel 5+5 je deset. Ars aritmetica.
5+5 = 5+5. Ars algebrae.
5+5 = 10–5
5+5 = 2×5
5+5 = 1×10
5+5 = 2+8
5+5 = 1+9
5+5 = 1,000÷100 (takto bych mohl pokračovat do nekonečna)
5+5 můžeš, také, zakódovat do binární podoby: pak to bude 110101 101011 110101, a pak to můžeš – opět – dekódovat: výsledkem bude 5+5.
Pokud položíš vedle sebe dvě kartičky, přičemž na každé z nich bude 5, pak budeš mít vedle sebe „55“. Ovšem, položíš-li vedle sebe dvě kartičky, přičemž na každé z nich bude 5, můžeš takovou operaci zapsat jako 5+5, není to, spíše, 5&5 (nikoli jako operátor bitové konjunkce; také by se to dalo zapsat jako 5 AND 5, 5 ET 5, 5 A 5, etc.)?
Zakóduješ-li do binární podoby 55, pak to bude 110101 110101. Dekóduješ-li 110101 110101, dostaneš 55.
Upravil/a: Filip84
0
před 243 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
df: Tady jsem našel učebnou pomůcku, schválenou Evropským parlamentem a Radou ES, kterou bylo tak „náročné“ vytvořit, že se to muselo subvencovat z Evropského sociálního fondu v ČR, z fondu Ministerium školství, mládeže a tělovýchovy, a z fondu OP vzdělávání pro konkurenceschopnost:
Je to pomůcka pro yntegrovanou školu, tak bys to měl, z toho, vypochopit i Ty, jakože – víš co – když máš tak frapantně zanedbanou Kinderstube! 🤪😅 Má to inovovat a zkvalitnit výuku, je to schválený a dotovaný, takže proti tomu nemůže nikdo nic namítat! 🤪😎 Je to pro 4. a 5. ročník yntegrované ZŠ.
K Tvé otázce je tam obrázek hned na str.2, kde se dozvíš, že sčítanec + sčítanec = součet. Má to celkem 7 stran, z nichž nejhodnotnější se mi jeví str.7, ta mi přijde naprosto dokonalá, dokonce dokonalejší, než absolutně přesný jízdní řád nacionálního dopravce ČasuDost: https://necyklopedie.org/wiki/Soubor:Jr114.png.
Nevím, třeba Ti to pomůže, když Ti, na tý základní škole „neobjasnili věcí“. 🤷♀️ Nebo to pomůže těm, kterým objasnili věcí? Netuším, třeba poradí jyřýkova🤪 teta, která ví všecko! 🤪😎
Drap: když budeš mít dvě kartičky a na nich bude napsáno číslo 5 a dáš je vedle sebe, jaké číslo dostaneš? A nebo je dáš na sebe, nebo pod sebe, budeš je o sebe mlátit. Jaké číslo dostaneš?
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1354 | |
aliendrone | 1179 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1012 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |