Podle vyhlášky, pokud má být na kolo stále pohlíženo jako na normální kolo (tedy provoz bez ŘP), musí mít motor obsah nejvýše 50 ccm, jeho výkon nesmí překročit 1 kW a maximální konstrukční rychlost nesmí překračovat 25 km/h. Co když vyměním rozetu za menší a max. rychlost tím vzroste? Jak na to hledí policie a má vůbec šanci zjistit, že se jedná o nestandart? Musím mít nějaký doklad o motoru? Nejcennější pro mně budou vaše praktické zkušenosti, díky!
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek, marci1 před 3185 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kamarád měl starou škodovku, kde vyměnil motor, ale na dopravce
nezměnili kubaturu, takže stále měl v techničáku obsah do tisíce,
přestože měl obsah nad tisíc ccm. Ani pojišťovnu, ani stk nezajímalo, že
je větší kubatura a pojistku platil tu nejmenší-tedy do tisíce
kubíků.
To samé bude i u toho kola. Podle mě nemá policie žádný měřák na
obsah a už vůbec ne na rozetu. Je to prostě kolo. Pokud teda zrovna za ním
nepotáhneš vozejk na kterým bude motor z bmv s převodem na kolo :D
0 Nominace Nahlásit |
Jo, myslím si to taky. S motůrkem 1 kW ale při spávné rozetě klidně pofrčím i přes 40. To je asi tak jediné, na co bych si asi měl dávat bacha.
Díky za obsáhlý dokument, určitě se hodí. Ale to vše (nebo aspoň většinu) jsem si už přečetl jinde. Jedna z podmínek pro kola s přídavným motorem je:
A to by můj kozí dech splňoval. Takže by nešlo o motokolo (dříve taky nazývané mofa). Dodávaný set pomocného motoru se dá kompletně opět odmontovat nevyžaduje žádný zásah do nosných částí kola.