Konec platnosti kreditu u O2, zapomenutí si dobít, je to 4 dny od
ukončení platnosti kreditu. Má s tím někdo zkušenost jako reklamaci?
Měla jsem předchozí kredit přes 1000,–kč. Je to 10 dnů od zprávy, že
27.9. dojde k přerušení služeb a zapomněla jsem kredit dobít, předtím
tam bylo cca 1000,–Kč a teď je tam 0,–KČ. Volala jsem na 02 linku, tam
mi paní řekla, že je to potřeba probrat s reklamačním oddělením ve
všední dny, zda se kredit dá vůbec zpět. Pak mi ještě nabízela jako
možnost kredit převézt na nový paušál u 02. Nechci o ten kredit, co
jsem tam měla předtím přijít.
Má s tím někdo zkušenost jako reklamaci?
Děkuji
Zajímavá 0 před 782 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
"Platnost Kreditu a podmínky čerpání
Doba platnosti Kreditu činí 1 měsíc od navýšení (dobití) Kreditu způsobem stanoveným O2, není-li v aktuálním Ceníku nebo v balení obsahujícím SIM kartu pro příslušnou hodnotu Kreditu stanovena doba delší. Pokud v průběhu platnosti Kreditu Účastník dále dobije svůj kredit, prodlouží se platnost Kreditu o dobu stanovenou v aktuálním Ceníku nebo v balení obsahujícím SIM kartu podle hodnoty dobitého Kreditu, nejméně však opět o 1 měsíc. Účastník je povinen vyčerpat Kredit během stanovené doby platnosti. UPLYNUTÍM TÉTO DOBY SE ZBÝVAJÍCÍ KREDIT POVAŽUJE ZA VYČERPANÝ A O2 NEVYPLÁCÍ V TAKOVÉM PŘÍPADĚ JAKOUKOLI NÁHRADU."
Čl. 4.4. Smluvní podmínky: Všeobecné podmínky pro poskytování O2 předplacené služby účinné od 1.1.2022.
Máš na výběr dvě možnosti:
Ne, samozřejmě je to nadsázka, ale se lhůtami v řádu desítek měsíců až jednotek let u ČTU počítej, bez legrace.
Zdroj: https://www.o2.cz/osobni/-a49130?field=data&_linka=a311020
0
před 781 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak se vracím po nějaké době s tím, že ten kredit mi zůstal, tedy znovu mi ho přidali 🙂. Po reklamaci na 02 lince. Ale podruhé prý to už neudělají … musí člověk hlídat dobu vypršení kreditu. Akorát mně vadí, jak člověk musí stále platit a platit, i když má kredit ještě z minulého období.