Avatar uživatele
Dochy

Lze zjistit/nastavit bezpečnostní kód pro blokování hovorů?

Lze a případně jak zjistit nebo resetovat nastavit bezpečnostní kód pro blokování hovorů? Určitě jde,otázka je jak… Pravděpodobně jsem si s tím kdysi hrál a zablokoval roamingové volání a zároveň změnil kód. Aktuálně mám číslo převedené na firmu a v zahraničí jsem se poněkud divil. Z O2 mně vyrazí (firemní číslo) a jednatele firmy v O2 podle všeho odbyli, že tam nic takového nevidí…
Na SIM to vázané není, SIM mám novou. Jsem přesvědčen že O2 jsou jediní co s tím mohou něco dělat… (pokud by chtělůi či uměli)
Jedná se o blokování, které má většina telefonů v menu, ale je ekvivalentní k vytáčeným kódům typu 330#9999 (odblokování všeho, bezp. kód 9999)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? johana 56 před 3359 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Zjistit bezpečnostní kód – ne.
Nastavit bezpečnostní kód – jen se znalostí stávajícího (´starého´ kódu).
___
Tento kód je vázán k nastavení sítě (účtu ´čísla´ u) operátora, je nezávislý na telefonu i na konkrétní SIM.
___
Jediné řešení, které mne napadá je, že – zodpovědná osoba (jednatel firmy u firemního čísla) musí operátora požádat o reset bezpečnostního kódu (třeba nastavení na defaultní „9999“) s tím, že se nesmí nechat odbýt někým na HotLine (je možné, že bude potřeba podat písemnou žádost o reset – netuším).
Pak půjde běžným postupem služby odblokovat či zablokovat a i nastavit nový libovolný bezpečnostní kód.
😉

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Kdybych stávající kód znal, samozřejmě bych se neptal 😉 reset na 9999 by byl plně postačující (a očekávaný výsledek) pokud bychom se prokopali na někoho schopného a zároveň ochotného… Kolega říkal že to zkusí ještě osobně, když telefonická žádost nevedla k výsledku (až tam bude mít cestu) Ale každé info které dostanem na přípravu je dobé 😉 Už to řeším příliš dlouho a zatím bez výsledku ☹ a vyzkoušet 10000 kódů ručně je trochu… vopruz… 1000 bych dal, ale 10000 je hraní na celý den

před 3359 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Nemyslím, že by ti systém dovolil ´brutal force´ (postupné testování kódů)…
😉
Hlavně, ať se kolega obrní trpělivostí.
Případně, pokud se cítíš asertivnější, než on – nech si od něj vystavit zplnomocnění k jednání v dané věci.
😉

před 3359 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Jsem v trochu větší firmě. Tohle bude holt na něj. Tak pružní tu nebudem.
Zatím jsem neviděl žádné info o nějakém omezení na brutal force… ale on je problém získat vůbec nějaké info ☹ Tak kdo ví.

před 3359 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Tak ať to dobře dopadne…
😉
Já, když se naposled dohadoval s opem (před pár lety), byl jsem zralej na panáka (nebo infarkt)…
😉

před 3359 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Jo, dík 😉
…když jsem jednal osobně na pobočce (guru) tak se zdál být ochotný i schopný (technický problém na mé straně). Na tel jsou zpravidla ochotní a někdy schopní (pokud jde o technickou záležitost). Pokud jde o vyúčtování a řešení nějakých problémů s vyúčtováním a tarify tak už jsou pouze zdvořilí (tedy pokud je zdvořilé říct někomu slušnými slovy že s volem se dál bavit nebudou) (mé zkušenosti s řešením různých problémů u O2…)

před 3359 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek