Zastavení na chodníku, v jednosměrce zablokování průjezdu, zastavení
v protisměru vjezd do zákazu a.p.
Kurýr má 50–100 i více adres snaží se to dodržet / jinak mu kapitalista
strhne z platu / nelze obědy vozit pozdě neb rudlem jezdit 200–300 metrů
plně chápu.
Ovšem chybí zde přílepek k výhlášce neb zákonu – kurýr má výjimku
na nutné zastavení složení zásilky a k tomu by měl mít oranž
maják.
Zastavil jsem na chodníku / nikoliv s dodávkou / odnáším od dámy
počítač do opravy / odhadem 10 minut / za stěračem lístek od MP
o 50 metrů dále zásilkovna na chodníku kurýr někdo zásilkuje žádný
lístek za porušení pravidel a to jsme si všichni rovni.
Zajímavá 0 před 779 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obecní policii velí a řídí starosta, tedy, žádný „interní pokyn“ pro všechny strážníky obecní policie v rámci České republiky nemůže existovat. Otázka je hlubokým nepochopením postavení a řízení obecní policie.
Policisty řídí policejní president skrze náměstky policejního presidium, a ti skrze krajské ředitele (krajské ředitelství je organisační jednotka státu), a ti skrze vedoucí územního odboru, a ti skrze vedoucí a zástupce vedoucích jednotlivých obvodních oddělení, interními akty řízení (IAŘ), zejména závaznými pokyny policejního presidenta (ZP PP).
S ohledem na tu skutečnost, že IAŘ jsou interní předpisy, v souladu se zásadou secundum et intra legem nemohou omezovat pravomoci policistů více, než je omezuje platné právo – to nemůže ani vyhláška, ani nařízení vlády, a v souladu se zásadou enumerativnosti veřejnoprávních pretensí nemůže ZP PP ukládat povinnosti nad rámec platného práva secundum et intra legem. IAŘ slouží k sjednocení postupů, k upřesnění ústrojové kázně, k ustanovení postupu k jednotnému vyplňování úředních záznamů atp. Dotaz je, proto, nesmyslný, pramenící z hlubokého nepochopení uhelných principů právního státu a základních zásad římského práva.
Ius publicum id est quod ad statum rei romanae spectat, ius privatum ad utilitatem singulorum pertinet: veřejné pozemní komunikace slouží všem (Římanům), jsou tedy věcí veřejného práva. Veřejné právo je vedeno zásadou kogentnosti, positivity a enumerativnosti veřejnoprávních pretensí. Nemůže proto nikdo, legálně, stát vozidlem na veřejné pozemní komunikaci tam, kde je to positivním právem zakázáno.
V praxi: kdo je všivák, má být chytrý, kdo je hlupák, má být poctivý. Buďto na to máš, abys tu „parkovačku“ zametl pod koberec, nebo na to nemáš, a pak máš stát tam, kde je to povoleno. Jenom hlupák stojí s vozidlem tam, kde je to zakázáno, když nemá na to, aby „vyřešil“ případnou parkovačku. Život není krásný! 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Když tvrdě pracuje jsou k člověku orgány shovívavější než když je drzý jen tak bez smyslu pro celou společnost.
0 Nominace Nahlásit |
Nemá, ale není v silách policie řešit vše. A taky existuje něco jako společenská škodlivost. Kdyby měli četníci celý den jen škubat zákazy zastavení, nedělají nic jiného.
0
před 779 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Příbuzný projevil zájem pracovat u zásilkovny dostal zkušeného
šoféra 25 let najeto za 5 let 400 tis. km nástup v 7 hod. kontrola
vozidla přejímka balíků / 90 adres / příprava na rozvoz. V 8 start
adept zapisoval jízdu 28× zastavení na chodníku, 6× zablokování úzké
jednosměrky, 3× otáčení na sv. křižovatce / světla v provozu /, 25×
zastavení v protisměru, 4× překročení rychl. v osadě o 20 km, 6×
překročení rychl. mimo osadu o 20 km, kurýr svačil a pil za jízdy oběd
za 6 minut šichta skončena v 17 hod.
Příbuzný čestně vzdal zájem o kurýr službu a komentoval, divočina
skončena v 17 hod. najel jsem s kamionem za 30 let 4 mil. km a neprovedl
jsem tolik přestupků jako tento pilot za jeden den. A takto se vyrábějí
mistři volantu na českých silnicích.
Ano, zcela jistě není práce kurýra pro člověka, který najezdil za 30 let 4 mil. km kaminonem. Ale to šlo napsat také jen jednou větou 😉