Avatar uživatele
Lurius

Mám právo si nevyzvednout balík, pokud mi nebyl doručen dopravcem, kterého jsem si zaplatil?

Stává se mi to čím dál častěji, že si objednám nějaké zboží a nakonec mi ho doručí jiný, levnější dopravce. Člověk pak místo toho, aby měl všechny balíky na poště, kde si je chce vyzvednout, když ví, že nebude doma, tak musí cestovat a hledat, kde má jaký dopravce depo…

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 2671 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Sice nevím, jestli máš právo odmítnout převzetí nebo ne, to má asi každý přepravce nebo e-shop v obchodních podmínkách. Ale u každého přepravce bys měl mít možnost doručení na jinou adresu (třeba i do práce) nebo na doručení v jinou hodinu, až budeš doma. Těchto služeb jsem často využíval a nikdy nebyl problém.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

Myslím, že máš právo trvat na dohodnutém způsobu předání zboží. Ale dělat kvůli tomu naschvály podle mně není třeba.

Pro mně je pošta prakticky nepoužitelná. Mají otevřeno od 8 do 5. V půl osmý musím vyrazit do práce abych se v šest vrátil. Takže, pokud zásilka nejde hodit do schránky, většinou volím službu typu „zásilkovna“ (nechám si to doručit někam, kde si to budu moct vyzvednout cestou)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

V podstatě je to nedodržení smlouvy ze strany prodejce,
možná i přepravce (viz hledání depa).

Ale souhlasím s předchozími odpověďmi.
Každý si objednává to, co potřebuje nebo chce, na
to by podle mne změna přepravce neměla mít vliv.

(Pokud bych zboží potřebovala, asi bych se přizpůsobila.)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek