Já ne: po mý smrti bude z mýho těla kadáver. Kadáver je kadáver, než by to někde shnilo, nebo to spálili …? 🤷♀️ Ať to poslouží dobrý věci, ne? 😎😃
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 241 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Ne, nevadilo by mi použití mých orgánů.
Po pravdě, podle jedné z převládajících teorií člověk po smrti žádné problémy nemá. Podle další je duch od těla oproštěn – pak jako duchovi předpokládám může být jedno, zda celé tělo shnije jak je, nebo kousek ještě někde poslouží. Jako člověk stále ještě „před“ svou smrtí jsem myšlence někomu pomoci spíše nakloněn. Zvlášť pokud mně to „nic nestojí“
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Filip84 Nahlásit |
Ne, nevadilo by mi použití mých orgánů.
Mám to podobně – když budou k užitku…
0 Nominace Nahlásit |
Ano, vadilo by mi použití mých orgánů.
Co kdybych ty orgány potřeboval v posmrtném životě?
Neexistence posmrtného života není vědecky dokázána.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, vadilo by mi použití mých orgánů.
Když už mrtvej, tak už nafurt. S tím i všecky moje vnitřnosti.
Upravil/a: Savier
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem účastníkem této konference, nicméně bych chtěl tučňáka.
Pokiaľ nedáte vopred výslovný zákaz použitia vašich (zdravých) orgánov pre lekárske účely, nemôžte ovplyvniť po vašej smrti ich následné použitie v inom tele.
V mojom prípade, ak to (po mojej smrti, ktorá je už naplánovaná kdesi
do ďalekej budúcnosti) pomôže pre záchranu ľudského zdravia, nebudem
v tom brániť.
Možno sa mi tak podarí splniť *dávny ľudský sen, byť „nesmrteľná“
v mnohých životoch * (aj keď len ako zásobáreň ľudských orgánov).
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nevadilo by mi použití mých orgánů.
Ty mé už asi k užitku sotva budou… i když spodní věková hranice, stanivena není.
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nevadilo by mi použití mých orgánů.
Opět dotaz od debila. Chybí jiná možnost. Po smrti s tím nebude mít problém žádná mrtvola.
0
před 244 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem účastníkem této konference, nicméně bych chtěl tučňáka.
Co je mý je mý. Tečka. Vybavené.
No a ty, mamrde, definuj „dobrou věc“, ne? Dobrou čemu, jako. To může být zde v kontextu na př. vyhubení 2/3 člověka, posypat je, někdo, jako ty brablence někde na schodech, třeba. Vybavené. Může to komusi/čemusi pomoct/zachránit kejhák, tupý, kejvavý.
Upravil/a: zjentek
0
před 244 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rokio, i při existenci posmrtného života, je extrémně nepravděpodobné (vlastně ve všech nábožeestvích věroukách, filozofiích atd), že bys potřeboval orgány. Ty potřebuje jen fyz. tělo.
Po smrti 1. Budeš zpopelněn 2 Nebudeš-li zpopelněn, tak jiná alternativa – ale takové, při které tvé orgány takřka hned zhnijí a pak se rozpadnou. Takže jaké/které orgány? Ty co se po tvém smrti tak jako tak obrátí v prach…
Don Rokio de la Kaufland y Znojmo, presidente del Club de autistas de Czecoslovaquia y patrón de los pasos de peatones y controlador de maquina de cafe y bandido de monedas de los carros y el dueño de una tableta plana y lenta y proveedor de consejos no solicitados: Ale až tak jednoduchý to taky není!
Podívej se, tradiční katholická dogmatika říká, že musí celý tělo do země. Spálíš to: anarchista si pro tebe nepřijde v soudný den, hotovo. Na druhé straně ale můžeš být vzkříšen, třeba, bez hnáty, nebo oka, takže nějaká ta ledvina by se asi taky dala „prominout“, jako! 😂
Don Rokio de la Kaufland y Znojmo, presidente del Club de autistas de Czecoslovaquia y patrón de los pasos de peatones y controlador de maquina de cafe y bandido de monedas de los carros y el dueño de una tableta plana y lenta y proveedor de consejos no solicitados: Neexistence se neprokazuje, neexistence je objektivní skutečnost, dokud se neprokáže opak. Eo ipso, bohové nejsou, neprokážeš-li opak, a protože nejsou bohové, není ani život věčný, dokud neprokážeš opak.
Bohové jsou, nepokážeš-li opak.
Moderní dogmatická věda (vědci) s předsudky, můžou jít dop*dele..
Co se týká třeba telepatie, jasnozřivosti, telekineze, existence duše a
posmrtného život aj, ty už byly přísně vědecky prokázány. (V moderní
vědě a docela nedávno opět telepatie a teleportace – ovšem zde
technicky, ne ‚psychicky‘).
Přečti Richeta, Flammariona, Ol. Lodgeho, Fr. Myerse, Leona Denise, Lombrosa,
W. Crookese, aj. Začni Pojednáním o metapsychice (o vědeckou
přísnost, objektivitu a kvalitu experimentů a pozorování nemusíš mít
obavy… pro začátek stačí hlavně přečíst) nebo třeba
Strašidelnými domy, trilogií Záhadami smrti anebo
Neznámými přírodními silami a Neznámem a záhadami duše
lidské.
Drap: Máš jí tam: „Nejsem účastníkem této konference, nicméně bych chtěl tučňáka.“ Tím mne můžeš, i s otázkou, poslat naprosto a komplexně do prdele, já s tím počítám a je mi to srdečně a naprosto jedno! 😂😂😂
Víš co: pro debila každý debil, jo? Žádný problém, jako! 👌🤪
Nesmíš se na něj zlobit. ;) To je nějaká choroba. On MUSÍ vždy trvat
na „jiné možnosti“ a když už anketa „jinou možnost“ má, tak ji
kolikrát vybere aniž by cokoli doplnil. Nějaká úchylka a pokřivené
vnímání.
On má patent na jinou možnost a „neutrální“ (nicneříkající)
odpovědi. Anektový censor. Kde je otázka s anketou, tam je Drap a jeho
móresy. Musíš si zvyknout. 😂
Disraeli: Ty to vážně nevíš, proč s tím furt prudí … ? 😃
Protože někdy v padesátkách, šedesátkách? – tak nějak, jako velká guma soudruh papaláš nevídaný rozhodl, a od tý doby, a na věčnou počest, nechce nést žádnou odpovědnost za to, že by rozhodl. Několikrát se do toho zabředl, ani nevěděl jak: dobře mu tak, nemá žít v minulosti! 👌🤪😅 Ale na podrobnosti se fakt nepamatuju – je mi to, taky, srdečně jedno.
No a od tý doby, a na věky věků, se nechce k ničemu vyjádřit, proti čemukoli se ohradit, vyhradit, atp.
Ale já to respektuju: proto tady může „píchat“ toho tučňáka! 😂 To je dedikovaný pro něho a zmetka. Akorát nerozumím tomu, proč mi musí to, že je seru, a že mne nenávidí, sdělovat pořád dokolečka dokola. Já sklerosu nemám, na vědomí jsem to vzal: je mi to srdečně a naprosto u prdele! 😂
Nevíš, proč to mají potřebu pořád, dokolečka dokola, opakovat? Však tu nemusí chodit, ne, když se mu nelíbí? 🤷♀️
Vím, plno starších má pořád dost ze socialistické mentality (vnímání světa, názory, přístupy, móresy), přesto, že ani kolikrát nemají éru socialiamu/komunismu v oblibě. Ale podvědomě si stále nesou některé její rysy a praktiky – v různých oblastech.
Disraeli: A jsou to, opravdu, manýry „socialistické mentality“? Existuje, vůbec, něco, jako „socialistická mentalita“?
Protože, víš co: spousta lidí, včetně sociologů a psychologů, žije v premise, že existovala / existuje nějaká (asi spíš všeobecná) „komunistická / socialistická mentalita“. Tak tomu ale opravdu není!
Existovala levicová emigrace, v šedesátkách, po srpnu 1968, v 70. – 80. letech. Ano: včetně „stalinistů“!
Mentalita, způsob myšlení, našich soudruhů a soudruhů z DDR měly společné prvky, rysy, to ano. Ale naši komunisté byli, mentalitou, velmi podobni konservativním katholíkům (spíše duchovním, ale i laickým věřícím), soudruzi z DDR byli mnohem více otevření, „moderní“.
Příkladem může být přístup k sexualitě, nahotě: československý soudruh píchal (výhradně!) soudružku manželku, a to (výhradně!) pod rouškou tmy, (výhradně!) doma v ložnici, a za účelem výroby nových soudruhů. „Tesilový sráč“ nemůže být nahý, nuda pláže…? Moc nebyly. Neříkám, že je Strana někde nestrpěla, ale moc nebyly.
Což je v přímém rozporu s marxisticko-leninským pojetím: manželství je bourgeoisní přežitek, který slouží k vykořisťování rodiny mužem. Socialistická, „nová“, láska by měla být volná: bez manželství, snazší manželství, snazší rozvod, atp. Jo, běda soudruhovi, který píchal ženskou, se kterou nebyl sezdán (u nás)! Mohl, ale také nemusel být v partaji.
V DDR? Nahota byla ve státní televisi. Kultura nahého těla rozšířenější, než v Bundu. O sexu se mluvilo, i v té státní televisi. Nesezdané soužití nebyl takový problém (kádrový), jako u nás.
Já nevidím většího rozdílu mezi (mentálně, ne dogmaticky) konservativním (moravským!) katholíkem a „věřícím“ komunistou. Jsou katholíci komunističtí, nebo komunisté katholičtí (mentalitou)?
A ještě k thematu: i guma úplná a komplexní pochopí, časem, že na ni někdo hází bobek. Že nemá žádnou moc, jak měla v roce 1957. Nebo tak něco, ne? 😅
Existovala a (spíše) stále existuje, protože komunismus-socialismus je ideologie, má svou propagandu, své pilíře, svou nauku a v praxi svou propagandu. Je zde určitý světonázor, a lidi pod tímto žijící jsou tímto ovlivněni – v myšlení, víře/přesvědčení a názorech (odtud mentalita).
Různé obecné názory komunismu/socialismu, pak ateismus, antimonarchismus, nacionalismus, ekonomické a politické názory (čili na to jak fungují), jistý (negativní) názor na kapitalismus a volný trh a obecně nedůvěra vůči tržním mechanismům, dá se pod tuto mentalitu zahrnout i mentalita dělníka (přízemní, atd), přehnaný/dogmatický smysl pro rovnost (de facto falešný smysl pro rovnost), chudí a rukama pracující třída je nejlepší, chudý je normální člověk, slušný a poctivý, bohatý = zloděj, bohatství = špatné (a X podobných asociací), xenofobie, zlá cizina, zlý zahraniční a globální obchod, zlá Amerika – zlaté Rusko (nebo Čína), „kolektivní vlastnictví“ ve smyslu, že lidem nevadí že něco ukradnou druhému nebo že budou rozhodovat o jeho majetku (to stále spíše spadá o té dogmaticko-fanatické víře v rovnost), přísně regulovaný a řízený (plánovaný) trh je top a funguje/fungoval, individualismus nemá místo (vivat kolektivismus a jistá diktatura a omezování jedince na úkor kolektivu), přeceňované „doma“ a nenáviděné ‚venčí‘, co je tuzemské je zaručená kvalita, dědictví je fuj (uznávají jen malou míru tedy pokrytecky svou – dědění bohaství, větších majetkl, práv/vlády – v moarchii,… jsou FUJ), kapitalisticko-imperialistické země jsou nemorální, „zajímavé“ vnímání spravedlnosti a krom rovnosti i svobod, nedůvěra v soukromé podnikání a potažmo podnikatelům, obchodníkům, investorům.., přesvědčení, že vláda má zajišťovat všechny potřeby občanů (a do všeho – do všech aspektů – se montovat), peníze jsou blé (ale stejně je potřebuji a nerozumím jim), „komunismus v praxi nikdy nebyl“ (= „kéž by byl“!, stále doufá a věří), zlá církev, šlechta obecně jakákoli třída – kromě nejnižší, „pracovité“ a dělnické (aplikováno na všechny – jako „beztřídní“), démonizace mnohých věcí (krom zmíněných i plno dalších, jako názorů/ideologií, forem vlád, i osobnostií), soc. indoktrinace v praxi a názorech, přesvědčení o vykořisťování a přerozdělování (bohatství) – kapitalistickým státem, bohatým, organizacemi/firmami, atd,.., tíhnutí k totalitě, postoje vůči některým povoláním a nespočet dalších věcí (desítky, stovky). Tohle je jen zlomek, pouhý PŘÍKLAD některých z nich (přesvědčení, postoje, praktiky), které byly a vybral jsem halvně i ty, které stále (u mnohých zůstaly). Neříkám, že všechny tyto postoje jsou vyloženě zcela špatné (i když většinou zpravidla jo) nebo že se vážou výhradně k socialismu a komun. éře, ale pointa je, že je/byly jeho součástí, spadají pod ni a jeho mentalitu. A o to jde…
Mentalita jakožto povaha, postoje, přesvědčení a
způsob myšlení, utváření a vyvozování názorů/závěrů – jakož
i soubor těch názorů, pohledy/vnímání,… A reflexe těchto postojů,
názorů a rozpoložení v praxi (v chování, konání, mluvení, životu)…
Takže ANO od toho je to komunistická/socialistická
mentalita. Rozhodně byla! A stále přežívá (v něčem a u některých).
Pokud je socialismus/komunism soubor přesvědčení, zásad a určtiý typ
vnímání (světonázor, postoje), pak se to pochopitelně prrojeví i na
souboru zásad jednotlivců a společnosti – na mentalitě. Jedno v jaké
míře a v čem přesně (a v čem to přežilo). Stále jsou to
přesvědčení a postoje minimálně podvědomé, které pramení ze
socialistické nauky.
Takže ano, já tu mentalitu rozhodně vidím a to i dnes.
Vyložené vzorce chování a typičnosti, prostě typ/druh mentality. Jistěže byl, existuje. To, že měl nějaké ‚rozdíly‘ nebo že zahrnoval něco jiného/‚netypického‘ – jako přístup k sexualitě nebo že nevidíš rozdíl mezi „moravským katolíkem“ a „věřícím komunistou“¨, je v zásadě irelevantní. To jsou drobné prvky, vedle stovek dalších, které JSOU SOUČÁSTÍ té mentality. Komunimus/socialismus měl v praxi mnoho podob (i včetně třeba v roli/přístupu k náboženství nebo sexualitě), to jsou ale pouhé ‚podmnožiny‘ a neznamenají, že zde není celý soubor přesvědčení, charakt. rysy a mentalita…
Popírat existenci soc. mentality je trochu jako popírat mentalitu obecně
nebo to, že může mít mnoho podob a druhů (vztahující se k určité
třídě, povolání, národu, přístupu – jako zásadním stavům; typicky:
mentalita vítěze X poraženecká, ..).
Soci. mentalita existuje, ale vedle ní existuje velká řada dalších a dá se
na ni/ně dívat z vécero hledisek (podle toho, jak k tomu
přistupujeme).
Ale jako zrovna ta socialistická… tolik typičností, tolik odlišností
(vůči jiným mentalitám), tolik – takové množství a TAKOVÝCH –
specifických přesvědčení a postojů… a že ta mentalita neexsituje. Tahle
je do očí bijící.
Drap | 3375 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2004 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1308 | |
zjentek | 1186 | |
hanulka11 | 1028 | |
quentos | 950 | |
elkon | 936 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |