Pracuji jako uklízeč a uklízím pod svoji fyrmou jednu instituci,v pracovní době jsem poškodil dveře výtahu v té instituci, servis proběhl od autorizovaného servisního technika a následně jsem servis zaplatil, byl jsem upozorněn od vedoucí hospodářské správy, že technik výtahu ho improvizačně opravil a že může dojít ke stejnému problému poruchy.
Nechápu proč bych měl platit potencionální opětovnou opravu stejné
poruchy dvěří výtahu.
Mám za to, že prostě přišel technik opravil poruchu a já to zaplatil.
Opětovná porucha podle mě znamená, že ten technik to prostě neopravil správně a to už není moje věc.
Mate někdo podobnou zkušenost?
Zajímavá 0 před 1677 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
pokud ho opravil jen inprovizovaně, znamená to, že to opravil jen tak, aby to fungovalo, je možné, že pokud by to opravil tak, aby to bylo 100% v pořádku a už se to znovu nestalo, stálo by to třeba 10× tolik, protože by se musel vyměnit nějaký drahý díl…ale to je jen má spekulace, z tvé obecné informace – poškodil jsem dveře – se toho moc víc zjistit nedá…
PS: firma se píše s měkkým i, to y úplně rve oči…
2Kdo udělil odpovědi palec? cukrar, Mc Merkurion
před 1677 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli to není podle vzorce: Rozbil okno ve škole, zaplatil okno, ale necháme si zaplatit celou stavbu nové školy. A taky by se měl prokázat úmysl. Nech si ukázat faktury, třeba kopie, nic nepodepisuj. Správně jsi měl svému nadřízenému nahlásit, co se stalo a on měl informovat druhou stranu a pak se to mělo řešit.
0
před 1677 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Především je otázka, prooč to vůbec platíte sám, proč to nepředáte své pojišťovně ?
0
před 1677 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
On provizorně zprovoznil výtah, to jste zaplatil. Teď došlo k řádné opravě, kterou musíte zaplatit, páč jste to poškodil Vy. Dokonce jste na to byl upozorněn.
Jen sdělte, jak se to stalo?
0
před 1677 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek