Objednal jsem si zboží z eshopu, který měl ve všeobecných obchodních podmínkách uvedeno, že zboží odesílá Českou poštou, ale odeslal ho přes PPL (Pošta balík uskladní na poště a já si ho převezmu večer po práci, PPL přijede, když nejsem doma, proto je to pro mě dost podstatný rozdíl). Navíc ze Slovenska, i když o tom nikde nebyla ani zmínka a eshop je na .cz doméně (což by byl pro mě problém, kdybych zboží převzal a ve lhůtě 14 dnů chtěl vrátit, tak poštovné na Slovensko bude určitě dražší než v rámci ČR)
Tak mě zajímá jestlli mi hrozí nějaký postih, když si zboží nepřevezmu, ono v podstatě ani nemám jak, musel bych si vzít dovolenou v práci a to zase nejde, když si to nenahlásím několik dní dopředu.
Navrhoval jsem, aby mi poslali číslo zásilky, abych si mohl změnit způsob doručení do výdejního místa PPL, ale na email neodpověděli, akorát si upravili ten způsob dopravy ve VOP, takže jim teď nemám ani jak dokázat, že jednali v rozporu s VOP.
Zajímavá 0 před 2358 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud máš problém dohledat původní obchodní podmínky, můžeš zkusit zda na internetu nepůjde dohledat historickou verzi. Hledej hesla jako time machine apod (pro některé weby lze dohledat verzi k určitému datu)
PPL pokud se nemýlím odesílá avizo před doručením (pokud máš uvedeno tel. číslo či e-mail na zásilce) – pak by mělo jít domluvit si doručení tak aby Ti to vyhovovalo – příp. přesměrování zásilky do zaměstnání, nebo k někomu známému.
0
před 2358 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek