Nechodí mi od včerejška sms, tak jsem volala na infolinku, tam mi řekli,
že mi nějak aktivují konfiguraci, tak se i stalo (vyžadovalo to ode mě
potvrzení…), jenže sms mi dál nechodí… Navíc vlastně nerozumím tomu,
co má ta konfigurace být a čemu má její aktivace pomoci…
Co mám teď dělat?
Doplňuji:
Díky za odpovědi, už se to podařilo vyřešit.
Nakonec stačilo jen vypnout a zapnout mobil…:-) (Což mi paní na infolince
neřekla.)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: Houslovyklic
Zajímavá 0 před 3890 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zkontroluj v nastavení, máš-li korektně číslo SMS centra. To bys ale mít měla, když je problém od včera. Zkus v telefonu jinou SIMku a zkus taky svou SIM v jiném telefonu.
2Kdo udělil odpovědi palec? Emefej, Houslovyklic
před 3890 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek