Avatar uživatele
Ondrej01

Nemožná Česká Pošta

Tak jsou to asi 3 dny co jsem si objednal balíček přes internet. Dnes ráno vidím, jak pošťačka parkuje s autem před domem, tak už si jdu připravit peníze, že zaplatím, protože poznám když něco veze :) Tak otevřu dveře a vidím – už nasedla do auta a odjíždí pryč! Jdu se podívat do schránky a v ní lístek „Bohužel jsme Vás nezastihli, balíček si můžete vyzvednout na poště dne ..“. Je toto normální? A není to poprvé co jsem si pro něho musel jet, už jsem jim to i říkal ale nemá to cenu.
Doplňuji:
A ještě k tomu mi tam na lístek napíšou otevírací dobu 16:00–16:00 Pondělí – Pátek!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? quentos, anonym, kapka, iceT, Andělé, chudst, hanny 2, tom004, fablen před 4731 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rocker

Mám s poštou stejné zkušenosti,nikdo se neobtěžuje zvonit,jen hodí lístek do schránky a ujedou.Nejvíc mě potom rozčilovaly nekonečné fronty na poště.V prosinci se vymlouvali na Vánoce,byl jsem tam 4.ledna a zase nekonečná fronta a otevřené jen 2 přepážky.Zřejmě tam několik let zaspali a myslí si,že je ještě socialismus.Kdyby byla pošta soukromá firma,musela by už dávno zkrachovat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

Stěžuj si u vedoucího pošty , budou to muset řešit . Podruhé je vyfoť -budeš mít důkazy

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Andělé

Vidíte,tj.proto,že jsem tam neseděla já!
Od ledna k nám brali na poštu,ale nevzali mě,troubové! Nevědějí o co přišli. Já bych Vám ho přinesla až do posledního patra a pěšky! 😁

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mapel

Písemná stížnost k vedoucí poště.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

Vítej do klubu. :) Přece by si po tý chudince nechtěl,aby vyšlapala,nedej příroda,několik schodů.Jo,není nad to,„Jeden den podáte,druhý den dodáme.Balíčky dovezeme i v odpoledních hodinách“. 🙂
A písemné,nebo ústní stížnosti,umí „skvěle“ okecat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
chudst

Take nam to delali, psal jsem jim stiznost – kladne ji vyridili a od te doby vzdy zvoni. Tedy doporucuji napsat na postu, je treba uvest vasi adresu a idealne nekolik prikladu, kdy nebyla posta dorucena.
Doplňuji:
Psal jsem jim mail na: info@cpost.cz.

Upravil/a: chudst

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanny 2

To je nikdy nekončící příběh.Volala jsem na dispečink,odkud rozváží balíky,ptala jsem se,jestli jsou informační kancelář nebo rozvážejí balíky,podruhé jsem na šéfa řidičů řvala do telefonu,tak mi to dovezli,potřetí hned když jsem se představila,hned věděli o koho jde,okamžitě jsem balík měla a počtvrté opět lístek ve schránce.Na poště je taková k.á.a vedoucí,že to nemá ani cenu s ní řešit,takže si neobjednávám zboží u firem,kteří mají jediného přepravce tenhle ústav zvaný Česká pošta!
Oni to asi mají příkazem,protože je to vyjde levněji,než to rozvézt.Na poště jsou potom fronty nas…ých lidí a když jsem se jednou ptala slečny za přepážkou,jestli jim to nevadí,tak pokrčila rameny a řekla:„Mě tady vadí věcí!“
Dokonce jsem jednou našla ve schránce lístek,když už jsem 2 dny měla balík vyzvednutý!
Kocourkov.....ale ten je tady vlastně všude!
Doplňuji:
Ty lístky do schránek totiž hážou pošťačky,které denně roznášejí poštu pěšky!

Upravil/a: hanny 2

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Petra09

Me se stalo ze se jim i balicek pro me ztratil a nasli ho az po 3 dnech zapadlej za topenim!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
greek

Tuhle situaci naprosto znám! :o)Sedíme v kuchyni (přízemí), přichází pošťačka, očekáváme balíček, takže už vytahujeme občanku… Žádný zvonek, nic, pošťačka odchází… Ve schránce máme oznámení, že jsme nebyli zastiženi… Další případ – očekáváme objemnou zásilku. Přijede velké modré auto, do schránky nám hodí papír, že nás nezastihli, přitom jsme na ně hleděli z okna. Odjeli. Jednou se nám dokonce stalo, že jsem z Prahy posílal balík do Ostravy s tím, že raději poslat poštou, jelikož jsem tam měl cestu až za 10 dní. Balík nikde. Ve schránce opět oznámení o uložení zásilky… Reklamovali jsme to, rozčílili se a chtěli vysvětlení na dané poště. Prý nás kontaktovali (kecy!). Volal řidič, že měl rozbité auto a tak se k nám nedostal (kdo tedy vhodil oznámení do schránky???). Chtěli jsme poštovné vrátit. Vedoucí pošty nám e-mailem napsal, že uznává chybu a těch cca 90,–Kč nám vrátí poštovní poukázkou. Ta se asi „zatoulala“, vzhledem k tomu, že už je to asi 10 měsíců zpátky :O) Říkám, že dokud bude panovat monopol, bude to stát za prd. A není to jen Česká Pošta. Vezměte si České Dráhy (ČD), snaží až od chvíle, kdy jim začala konkurovat jiná, soukromá, firma. Do té doby byl zákazník odkázán na (ne)milost, najednou se snaží.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek