Nepřevzetí dobírky od telefoniky O2. z o2 mi mají posílat balík, nemohu poslání stornovat, a řekli mi, když balík převezmu neplatím nic, ale když ho nepževezmu platím 300,–. nechci ten balík, ale nechci ani nic platit. dá se s tím něco dělat?
Zajímavá 0 před 4569 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
hm, hm.
asi Vám to poslali na základe nejakej objednávky.
Treba si (pozde, ale predsa, preštudovať aj drobné písmo, aké sú sankcie
pri odstúpení od objednávky neprevzatím dobierky – inak, obrátil by som
sa na obchodnú komoru, jedná sa o nekorektné jednanie, ale právnici sú
právnici).
Ak tam nič nie je (ani drobným písmom!), je to bububu.
0 Nominace Nahlásit |
to je dobré, ale já sem to vyřizoval po telefonu. ženská mi řekla, že na paušálu přeplácím (což sem si v tom okamžiku neuvědomil) a řekla že mi pošle pro mě výhodnej balíček, tak sem souhlasil. jenže když sem se po tom podíval na fakturu a zjistil že nepřeplácím nic, tak zpátky už se dovolat nelze. a na infolince O2 mi řekli, že oni jako firma nic takového nedělají, že to byla jenom nějaká akce spolčené agentury.
predpokladám, že je to bububu.
v tom zmysle by som im asi aj odpovedal. a pohrozil, že prejdem k inému
operátorovi.
ano, ale jak se jim dovolat? když na to číslo, z kterého mi volali, nejde zpětně zavolat? zkusim říct dopravci ať jim to pošle zpátky, že mě nic nezajímá, a buďto se ozvou nebo to nechají bejt. to je asi jediné co mě napadá.
proste zásielku nepreberte.
ono tie dievčence na telefóne sú niekedy dosť nepresné a prirýchle, veď
od toho majú aj plat (koľko uzavrú objednávok).
pokiaľ službu nechcete, ju neprevezmite a tým to končí.
po neprijatí dobierky sa Vám pravdepodobne ozvú znova (a pravdepodobne tá
istá slečna [možno to bol muž], lebo je to jej „kšeft“).