Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series
3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne.
Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn,
jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo
vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se
mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a
opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke
strojku ztratil důvěru.
Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?
Díky,
kajicek94
DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?
Původní dotaz
Neuznaná reklamce holícího strojku
Zajímavá 0 před 2479 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mall ty reklamačky neposuzuje,posílá je do autoriz.nebo smluvních
servisú.
Takže je jedno jestli to pošleš přes ně nebo ty sám.Ty zaplatíš navíc
poštovné.
0
před 2479 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Peníze ti ze zákona nevrátí.
Proč si každý myslí, že pokud podá reklamaci, vrátí mu peníze.
Vrácení peněz, resp. odstoupení od kupní smlouvy má svá pravidla.
Reklamační řízení také může dopadnout tak, že ti vadné zboží
vymění za bezvadné, dokonce můžou (ale to již musíš souhlasit) dát
zboží o řád lepší, protože to reklamované již není k dispozici.
Na vrácení peněz máš nárok teprve při 3. téže závadě.
0
před 2479 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
@JájsemRaibek děkuji za odpověď, já si nemyslím, že mi hned po podání reklamace vrátí peníze, není to moje první reklamace v životě, spíš upřímně jenom doufám, že to tak dopadne