Spíš sníží ? Má nižší teplotu hoření a hoří pomaleji. Proto se musí měnit nastavení předstihu. Oktanové číslo není vše !! To je i za předpokladu „přestavby“.
0 Nominace Nahlásit |
Jakého motoru?
Pro některé je etanol zcela ´nestravitelný´, některým ´nevadí´,
některé jsou na něj konstruovány – obecně nelze odpovědět…
0
před 4004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je třeba uvést konkrétní údaje – tedy který motor, co se používá
předtím, jaké palivo a jaké po tom. Aby bylo co hodnotit. Pak se to
vyjádří v procentech.
Příklad na vysvětlení – Manželé jedou z Prahy do Brna a zpět, tam
řídí žena – jede průměrnou rychlostí 120 km /h a má průměrnou
spotřebu 5,3 l , zpátky řídí muž, průměrnou rychlostí 112 km /h ,
spotřeba 6,2 l . Která jízda je úspornější? Tyto údaje jsem si
vymeslel, ale chtěl jsem ukázat, co srovnávat s čím.
0
před 4004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já na E85 jezdím. Výkon má motor stejný, ale zvýšenou spotřebu. Prudká akcelerace je nerovnoměrná, má to jakoby „záseky“ nebo jak to popsat. A hůř to startuje v chladnějším období a trvá delší dobu, než se zahřeje a přestane cukat. Budu kupovat vstřikovací jednotku. Kolega naopak má spotřebu stejnou a i jinak říká, že to moc od benzínu nerozezná.
0
před 4004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano zvysi , ale jen pri soucasnem "snizeni"hlavy, tedy zvyseni komprese(-je potreba zvysene oktanove cislo, lih ma 140)
0
před 4004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek