Avatar uživatele
anonym

Obtěžuje mne neznámé číslo

Několikrát denně mne už týden obtěžuje voláním neznámé číslo,když to zvednu,vypadne,když na něj volám zpět,hlásí to,že volané číslo neexistuje.
Žádala jsem operátora,jestli to číslo může zablokovat,ale bylo mi sděleno,že jen kdybych měla paušál.
Celé to začalo tím,že jsem si před týdnem stěžovala na neustálé obtěžování O2 dealerů,kteří mi pořád nabízejí kdesi cosi,a neustálé zahlcování mobilu jejich reklamním spamem,a také na zasílání vyúčtování v nočních hodinách(za 1 sms poslanou před týdnem!)Od té doby mě začalo tohle číslo prozvánět,dnes jsem žádala o jeho zablokování,a od té chvíle zvonilo každou hodinu,5× za odpoledne
Podivné,že?!Že by si O2 takto nadháněli pro paušální tarify?Bez něj to číslo nezablokují
Může mi prosím někdo nějak pomoct,poradit,jak
se toho otravy zbavit,nejde to číslo nějak zablokovat v nastavení? Od operátora se patrně pomoci nedočkám.
Výměna sim karty je to poslední,a v případě širších kontaktů komplikovaná
Dík

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5518 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Džanička

Rozhodně bych to řešila policií,toto je totiž obtěžování,měla jsem podobný problém.Policie to vyřešila a já mám od té doby klid.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Alex101

Dobrý den,

tohle se obvykle stává u špatně fungující ústředny. Systém vytáčí číslo dokola, když se nemůže dovolat – resp. nedojde k přenosu informace o spojení, automaticky ústředna spojuje znovu.

Tohle operátor neovlivní, je to chyba ovládacícho programu a zařízení, které spojuje telefonáty, které vůbec nemusí spadat pod daného operátora.

Taky se mi občas stane, že mi volá podivné číslo (dlouhé nebo krátké, bez předčíslí…), když zvednu, číslo spadne, když zavolám nazpět, neexistuje.

A co se týče nadhánění pro paušály, podle zákonů nemůže operátor blokovat hovory na simkarty, které nejsou vedeny na osobu (u nichž není vedeno RČ ani IČO nebo něco takového). Předpokládám, že máte dobíjecí kartu – to se bohužel nedá nic dělat. S paušálem máte víc možností, jak se bránit, protože se můžete odvolat na operátora…

Obávám se, že ani zasílání vyúčtování operátor neovlivní. Může ovlivnit fakturaci, ale kalkulaci kreditu nikoliv, to provádí systém v době nejnižšího vytížení sítě a počítačů. Stejěn postupují všichni operátoři – O2, Vodafone, T-Mobile a Ufon; takže to je prašť jako uhoď.

Stejně tak zasílání sms a telefonování s nabídkami. Toho se nezbavíte, jedině, že přestanete využívat mobil a pevnou linku. Všichni operátoři mají ve svých obchodních podmínkách, se kerými využíváním jejich služeb chtě nechtě souhlasíte.

Zablokování telefonního čísla stejně tak nebude možné ani v přístroji, pokud vím, umí to jen málo přístrojů.

Moc sem neporadil, ale takhle to bohužel je.
Alex

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Elektronika