Dobrý den,
jako OBZP platím zdravotní pojištění včas a v daném rozsahu termínu. Bohužel jsem si nevšiml, že u Vojenské pojišťovny se měnilo bankovní spojení (používám v platebním systemu přednastavenou šablonu). Za poslední 2 měsíce mi platba byla odepsána a nebyla vrácena. Mám to tedy chápat tak, že jejich starý bankovní účet je ještě aktivní a platba za zdravotní pojištění proběhla zcela korektně?
Zajímavá 0 před 2968 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Oznámil bych tyto platby pojišťovně, aby nedošlo k nedorozumění.
Jinak většina takovýchto změn probíhá tak, že po nějakou dobu (třeba
i půl roku) jsou aktivní oba účty, právě proto, protože se
předpokládají možné chyby při zadávání plateb. Pojišťovna však tento
starý účet již nepoužívá, ale pouze převádí peníze na nový. Po
nějakém čase jej zruší zcela.
0 Nominace Nahlásit |
Ano i ne, někdy záleží na počtu dní. Jedna firma mi vrátila peníze
hned druhý den, jiná až po urgencí, že mám zaplaceno na tento účet.
Musíte si ověřit učinnost platby u toho, komu byla směrována a
nespoléhat se na úsudek, je to asi OK.
0
před 2967 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek