Mám předplacenou simku O2 a plánuju co nejdřív přejít (nejspíš)
k Vodafonu (opět předplacená sim); svoje O2 číslo bych ale chtěla vzít
‚s sebou‘, protože ho používám už roky a jsem na něj zvyklá.
Předběžně jsem si na webu Vodafone naštudovala návod, jak o uvolnění
čísla zažádat, ale nikde jsem si nevšimla informace o tom, zda se za tuto
službičku platí nebo ne.
Nemáte s tím někdo vlastní zkušenost; nevíte jak to s tím placením je,
prosím?
A pokud to zpoplatněno je, kolik to tak zhruba stojí? Strhnou si to pak
z kreditu, nebo jak?
A ještě jedna podotázka: stalo se vám někomu, že jste bývalýho
operátora žádali o uvolnění čísla pro přechod ke konkurenci a oni vám
žádost zamítli? Jak vám to zdůvodnili?
Vodafone na svým webu píše, že důvodem k ‚blokování‘ převodu může
být třeba mínusový kredit (=dluh) u starýho operátora… To je mi jako
důvod jasný, to chápu… Ale může se třeba bývalý operátor šprajcnout
naschvál a číslo neuvolnit z trucu? Jako aby mě naštvali? :)
Za odpovědi tisíceré díky :)
Doplňuji:
Oba pánové: díky za pomoc :)
Ad bolak: psala jsem přece, že u O2 mám předplacenou simku, takže
žádný upisování se nekonalo, žádná výpovědní lhůta mi neběží.
Dluh u nich taky nemám, přechod plánuju tak za 1–2 týdny, až vyčerpám
kredit, co mi na kartě ještě zbývá (abych jim tam náááhdou něco
nenechala :D
Na to šprajcování jsem se ptala proto, že O2 mi už dlouhodobě pije krev.
Co mi teď nedávno provedli další lahůdku ohledně vyúčtování služeb,
můj pohár trpělivosti přetekl fakt nevratně. Bouchla jsem jak papiňák,
podala online reklamaci a byla tam na ty chudáky docela hustá (to už by jim
pro šprajc mohlo stačit samo o sobě, ne?).
Jenže problém je ten, že já mám pocit, že jsem na ně furt ještě nebyla
hustá dostatečně..no a když už teda od nich stejnak odcházím, tak že
bych jim jakože zpětně napočítala a vyčetla všechny ty kiksy, kterých se
jenom na mě za ty roky dopustili (a že jich teda nebylo málo; akorát že já
blb jsem nad tím vždycky nakonec mávla rukou a nechala to plavat).
Tak si teda říkám, jestli ten druhý sprdung můžu realizovat klíďo
hnedka..a nebo to radši nechat na potom, až budu za vodou :D
Jináč pokud jde o tvoje doplnění v diskuzi: já četla tadyhle tohleto
http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/kontakty/prejdete-za-lepsim-i-se-svym-cislem/
..a tam o nějaké 1 Kč opravdu nevidím ani fň. Nebo ty jo? :/
Ad Dr.Axl: Díky i tobě; osobní zkušenost je vždycky nejvěrohodnější zdroj informací :) Té nabídky dotovaných telefonů nejspíš nevyužiju – sice by se mi dva Samsungovi broučci líbili, ale při mé měsíční spotřebě by mě i tak vyšli na slušnou pálku. No, nechám si tedy zajít chutě – jako technický blb bych stejně využila sotva třetinu jejich funkcí :D
Ale když mluvíš o těch zlodějích v rouše operátorově: O2 má
opravdu bezkonkurenční primát, všechna čest! To ti jsou takoví píp píp
píp..a píp píp píp, že to svět neviděl.. Jo, a ještě píp píp píp
k tomu.. 3 dny po sobě mi teď strhávali 15 Kč denně za internet,
přestože už bylo strženo obvyklých 40Kč/týdně za předplacený net.
Když jsem se ozvala, pár dni byl klid a pak se mi omluvili, že ty sms mi
posílali omylem, že ve skutečnosti mi ale žádný peníze z kreditu
neodečítali. Hmm, pěkný pořádek v tom mají..
*Ty jejich úžasný odměny za dobití už si ani nevyzvedávám – vylovíš
si z rybníka kachnu s volnými sms nebo 3 dny internetu zdarma..ale O2 ti to
všechno stejnak z kreditu strhne. Ověřeno na vlastní kůži Xkrát a min.
20 kamarádů a známých může vyprávět tutéž story.
*Mockrát se mi stalo, že ještě než jsem začala používat předplacený
net v mobilu, že mi došla sms s vyúčtováním 30, 50, 60 (i víc) Kč za
jednorázový připojení..přitom já bych se za takovýhle prachy v životě
netu ani nedotkla (a rozhodně jsem se nepřipojila ani nějakým nešťastným
omylem; s mým starým „blbým“ telefonem to totiž pořádně ani
nešlo).
*Ač mám předplacený net za cca 200Kč/měsíc, je mi to skoro houby platný,
poněvadž mi tam skoro žádná stránka nefunguje (nebo blbne
přihlašování). Prý že je to, bohužel, slabým signálem v mé lokalitě.
Jelikož nebydlím na žádné samotě u lesa, 100km od civilizace, tak tohle
jako argument fakt neberu. Pro volání i sms tu pokrytí mají perfektní, tak
za 200 Kč měsíčně by snad i ten internet mohl aspoň jakžtakž šlapat.
No abych se i do mobilní verze schránky na Seznamu příhlásila až na
pátý pokus, to je trochu silný kafe. Facebook, YouTube, Odpovědi..to už je
luxus, o jakým si netroufám nechávat zdát ani v těch nejdivočejších
snech. Že je chyba fakticky jenom v síle toho signálu dokazuje to, že když
se s mobilem napojím na domácí wifi, můžu si čumět na YouTube třeba až
do bílýho rána: všechno frčí jak po másle. No tak kde jako jsme, za co
jim ty 2 stovky vlastně dávám??
Néééé, barnajko..klid; klid holka. Nerozčiluj se, nestojí ti přece za
to…ti píp píp píp :D
Heleďte lidi, shrnu to:
PS: A ten sprdung nr.2 se už možná nakonec konat ani nebude..já jim to pěkně pohnojila tady, tak jsme si fifty-fifty :D
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, iceT, hanulka11, briketka10, balca, anonym před 4453 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Platí, budeš muset rozbít prasátko, vyždímaj z tebe celou jednu korunu
:)
Simkartu ti dá vodafone novou, číslo zůstane.
Zbytek ti zjistim, pokud budeš sekat dobrotu…
Doplňuji:
Co se tejče šprajcování, tak buď z důvodu dluhu nebo pokud ještě
neuplynula doba na kterou ses třeba upsala, jinak by bylo nelogický aby ti
házely antény pod nohy. Ty ses rozhodla ukončit smlouvu (to oni vědí) a jen
chceš od nich přenést číslo, nic víc. Když budou spolupracovat, nic je to
nebude stát a všichni budou spokojeni, když budou dělat problémy, ty je
jako nespokojenej zákazník budeš otravovat, oni s tím budou mít potíže a
budou to muset s tebou řešit, plus hrozí ještě to že je někde pomluvíš
a odradíš jim další zákazníky. Navíc, stejně od nich odejdeš tak jako
tak, s číslem nebo bez čísla, to je jasný, přece nebudeš zůstávat
u stejnýho operátora jenom kvůli tomu že máš v telefoním čísle dvě
trojky. :)
Prostě, podle mě tě v příštích dnech čeká hladkej přechod od jednoho operátora k druhému, nejkrásnější období v životě ženy.
Upravil/a: bolak
0 Nominace Nahlásit |
P.S. Osobně vyzkoušeno a ověřeno.
(V současné době dokonce Vodafone nabízí nově příchozím dotované
mobily – viz odkaz ve zdroji).
Doplňuji:
Dle nezávislého vyhodnocení, vychází Vodafone, jako optimální pro
privátní uživatele. Také jako jediný z našich operátorů účtuje po
vteřinách, tak jak je běžným standardem ve zbytku Evropy, na rozdíl od
ostatních zlodějů, co to mají po každě započaté minutě.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
barnajko, máš na to, sprďunk jsi měla udělat už dávno, já se s nima
taky nepáral. Naopak tě budou ukecávat a nabízet pofiderní výhody, ale ty
musíš být pevná a neoblomná.
Já jim vmetl do tváže, že odmítám být součástí stáda, díky čemuž
jsou Češi u nadnárodních firem a potravinových řetězců považováni za
krotké ovce, které si nechají všechno líbit. A jen díky tomu máme
2. nejdražší bankovní polatky, 3. nejdražší hovorné a odkladiště
šmejdů II. jakosti, jež by v Německu nikdo nekupoval.
Stále nás mají marketingově zařazené, jako koloniální země chudáků
preferujících nejnižší cenu před kvalitou. Ale už se blýská na časy,
banka prohrála žalobu na bezdůvodné poplatky u vedení úvěru, poměr bio
a běžných potravin u nás je až 100% (D-test zjistil zanedbatelné rozdíly
v kvalitě a časté podfuky vydávané za ekologické a farmářské produkty.
V Anglii jsou bio jen o cca 5–10% dražší, protože kvalita
i standardních potravin se těm bio blíží.
Je na čase se vzbouřit a pod praporem hromadných žalob právně
zaštítěných SOS (Sdružení na ochranu spotřebitelů) dát těm západním
šmejdům na srozuměnou, že jsme pořád národ husitů, před nimiž se kdysi
třásli křižáci celé středověké Evropy.
Už nestčí frfňat po hospodách, ale spojit se a zdvihnout své hlasy.
safra, samo se odkliklo, takže pokračování -
Už nestačí jen frfňat po hospodách, ale spojit se a zdvihnout své hlasy,
protože bez zákazníků se mohou všichni obchodníci jít klouzat.
taky mě jednou zastavili na ulici dva fešáci zlákali mě na tarif !
a pak to jelo Faktura za fakturou aniž bych využila službu „ku..y“ to
jsou a když jsem chtěla odstoupit, tak si to nechali zaplatit teď mám
T-Mobile paušál a Vodafone Simku jsem spokojená k O2 nikdy ať se do země
propadnu i kdyby nabízeli ti manažéři v saku milióny !!
Proboha, to se snad nedá celý přečíst… Já jen maličkost – když jsme před několika lety přecházeli od O2 k Vodafone, tak z O2 nabízeli spoustu všelijakých výhod až tomu nátlaku jeden podlehl a zůstal. Takže POZOR na ně.
barnajka: to je zase počteníčko :)) tak takhle nějak vypadá pravej nefalšovanej odpověďáckej absťák… ;)
Jo, nevím cos kde na internetu četla, tak sem ti radši okopíroval přes mimeograf instrukce přímo od vodafone (nejoblíbenější operátor Michala Kole) ↓↓↓
"Díky přenosu čísla máte možnost změnit operátora a ponechat si vaše stávající telefonní číslo. V rámci přenosu vám vyměníme SIM kartu, ale telefonní číslo vám zůstane stejné včetně předvolby. Poplatek za přenos je 1 Kč za jedno telefonní číslo.
Jestliže nyní využíváte služby jiného operátora a chcete přejít k nám i se svým číslem, postupujte dle následujících kroků.
Proces přenosu je nutné začít u vašeho nového operátora Vodafone. Navštivte kteroukoli prodejnu, nebo zavolejte na Vodafone prodej na čísle 800 777 777 a požádejte prodejce o vytvoření objednávky pro přenos čísla. Prodejce vám vystaví číselný kód přenosu a pomůže vám vybrat služby dle vašich potřeb a přání.
Kód má platnost 10 dní. V této době se obraťte na původního operátora s žádostí o uvolnění čísla k přenosu a podejte výpověď. Způsob výpovědi se řídí procedurami jednotlivých operátorů.
Původní operátor ověří vaše oprávnění nakládat s telefonním číslem, ověří objednávku a následně číslo uvolní k přenosu. Na toto ověření má váš původní operátor 2 pracovní dny (v případě předplacené karty) nebo 3 pracovní dny (v případě tarifních služeb) od obdržení vaší žádosti. Číslo zatím stále funguje v síti původního operátora.
Následně vám nastavíme nejbližší volné datum pro přenesení telefonního čísla do sítě Vodafone a toto datum vám oznámíme SMS zprávou. V den přenosu vložíte do telefonu SIM kartu Vodafonu. Změna operátora probíhá v brzkých ranních hodinách a během ní, není možné SIM kartu využívat. Pokud SIM karta nenajde signál Vodafonu, nenechávejte ji v zapnutém telefonu. Telefon vždy vypněte a zapněte, dokud se signál nevyhledá. Nejpozději v 8 ráno byste měli mít SIM kartu aktivní.
Pokud narazíte během přenosu na jakékoliv potíže, zavolejte nám na 800 77 77 77."
(konec přenosu, šprajcla se mi klika)
A taky je možný že maj mezi sebou operátoři i nějaký smlouvy, že pokud k vodafonu přijde zákazník od O2, tak vodafone za něj O2 vyplatí nějakou částku, to by pak byl další důvod navrch, proč by neměly ouťáci dělat zagorku.
Tvoje odpovědi se tváří, že by mohly být i důvěryhodný..ale přesto otázku ještě neuzamykám a zatím dávám jenom palca hore; třeba se ozve ještě někdo ;)
A mimochodem jako: co to znamená..to tvoje „pokud budeš sekat dobrotu“… To jako že barnajka má tančit jak někdo druhý bude pískat, jo? No tůdle nůdle, vydírat mě nebudeš… to si radši o odpovědi zavolám k Vodafounům na infolinku :)))
Taky sem si dal záležet na tom, aby se tak tvářily. :)
Sekat dobrotu znamená dát dokupy všechny svoje resty :).