Mam u vodafone kartu, ale chtěla bych přejít na paušál, lze to změnit
prostřednictvím internetu? Chtěla bych k novému paušálu získat telefon,
který je zlevněný jen v e.shopu. Děkuji
Doplňuji:
Děkuju za odpovědi:) Na prodejně byl velmi nepříjemný pracovník, který
nám řekl, že to přes internet nelze, že bych si musela vzít nové číslo.
A pokud to udělam v prodejně nedá mi ten telefon. Jedná se o Sony xperia
miro. Přes samoobsluhu jsem to zkoušela,ale nabízí mi to změnu jen v rámi
karty(kreditu), možná že jen ale blbě postupuju:/.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4271 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
No pozor na některé telefony – ono operátoři hodně často dávají do akcí docela mizerné telefony, které se po čase používání začnou sekat, jsou pomalé, často i docela dost poruchové.
Kdyžtak mi napište vnitřní poštou a můžu se Vám na to podívat, co to tam je za mobil.
No a jinak bude potřeba se přihlásit do internetové samoobsluhy Vodafone
a tam to lze vyřešit, osobně však doporučuji skočit do značkové
prodejny.
Doplňuji:
Aha, já předpokládal, že v té samoobsluze jde upgradovat i na paušál.
V tom případě volejte linku *77, tam by to mělo určitě jít, pokud na
prodejně byl nějaký nepříčetný pán. Můžete zkusit prodejnu
v sousedním městě nebo jinou dobu.
Ta Sony Xperia Miro zas žádný zázrak není, prodává se tak za ty
4000Kč.
Za tuhle cenu se dají pořídit i lepší mobily.
Nu, výkonostně na tom nijak extra není, je to takový low-end (tedy
opravdu spodina mezi chytrými mobily) – 512MB RAM je pro Android takové
minimum a 800MHz procesor, to je na Android docela málo – takový mobil Vám
asi moc radosti neudělá.
I to rozlišení displeje 480×320px je docela málo, internet se na tom moc
dobře prohlížet nebude, stejně tak obrázky. takové rolišení mají
lepší „hloupé“ mobily (nerad používám toto spojení, ale už se to tak
vžilo).
Kdyžtak mi napište vnitřní poštou, co byste si přála za tarif a já se Vám zkusím podívat po nějakým solidnějším mobilu. Bohužel operátoři těch solidnějších mobilů zas tolik nemají, protože prostě marketing je takový, že se zákazníkovi laikovi doporučí nějaký křáp, který taknějak vydrží ty dva roky a zas po těch dvou letech zákazník dostane nový mobil a zas často podobný kvality.
Prostě když vidí laika, tak opravdu dopourčují příšerné mobily. Sám jsem zkusil jít se známou do prodejny konkurenčního operátora a kdybych tam nebyl, tak by známé žádnou Nokii neprodal.
Upravil/a: Bedy
4Kdo udělil odpovědi palec? gnr54, anonym, briketka10, anonym
před 4271 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Děkuji za odpovědi:) Na prodejně byl velmi nepříjemný pracovník, který nám řekl, že to přes internet nelze, že bych si musela vzít nové číslo. A pokud to udělam v prodejně nedá mi ten telefon. Jedná se o Sony xperia miro. Přes samoobsluhu jsem to zkoušela,ale nabízí mi to změnu jen v rámi karty(kreditu), možná že jen ale blbě postupuju:/.
Já jsem ty mobily srovnávala a nějakých recenzích a tenhle mi z tich vyšel ještě nejlépe. Jinak mobilům vážně nerozumím, ale nemám velké nároky. Potřebuju, aby se z něj dalo volat a posílat sms (v podstatě by stačil i dvoubarevnej mobil za 700kč:D ) . Nejlepší asi bude zajít znova do prodejny a doufat, že tam bude milejší a ochotnější pracovník a nějak se tam domluvit:) moc Vám děkuji za rady:)