Už se určitě každý setkal s tím že u MT je udávána pohotovostní
doba.Tak bych rád věděl jestli vám MT tu udávanou dobu vydržel a nebo jste
ho museli nabít.U mého MT výrobce udává 380 hod a vydrží max 72.Potom
ho musím opět nabít.Myslíte si že to je důvod k reklamaci?
Doplňuji:
Souhlasil bych s tebou pokud by MT byl koupený třeba před 3 měsíci ale
já ho koupil jako funglofku před 14 dny.Neřeknu pokud by to byl šunt za
3 litry ale tohle stálo 8 a půl a výsledek je stejný.Plyne z toho pro mě
poučení že co je drahý taky může stát za h…o.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? panenka před 5237 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Telefon v pohotovostnej polohe si v pravidelných intervaloch kontroluje
spojenie s najbližšou BTS stanicou (Veľkým Bratom). Čím je spojenie
nedostupnejšie, tým sa interval spojení skracuje. Teda častejšie
pracuje.
Vo vašom prípade to znamená, že sa asi pohybujete v priestoroch so
zhoršeným signálom.
Čo sa týka batérie. Novú batériu treba pred riadnym používaním
„naformátovať“.Doporučuje sa nabiť naplno, vybiť a toto opakovať
3×.Až potom je batéria schopná plnej záťaže. viď manuál…
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat můžeš, ale výsleek bude nejspíš špatný. Myslím, že ti
zamítnou reklamaci s odůvodněním, že jsi špatně pečoval
o akumulátor.
A jen pro zajímavost zatím co telefon má záruku 24 měsíců, akumulátor
jen šest.
0 Nominace Nahlásit |
Hodně záleží jak tel. používáš, jestli jako navigaci, přehrávač atd. tohle může zkrátit pohotovostní dobu klidně na pár hodin. Až 380h znamená když telefon leží na místě, nemusí se přihlašovat k různým BTS-kám a téměř se s ním nevolá.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek