Avatar uživatele
Rokio

Pokud si objednám jídlo v jídelně, obsluha splete objednávku, ale já to nereklamuji, kdo udělá chybu?

Tak zákazník má vždycky pravdu.

Když dělám v práci, tak si sám uvědomím, že někdy udělám chybu, i když mě na to nikdo neupozorní a chybu napravím. Nemusí za mnou pořád někdo stát za zadkem.

Zajímavá 0 před 500 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Když si objednáš polévku za 20 Kč, ale oni ti donesou 4 chodové menu s oblohou a dortem a budou po tobě, abys zaplatil 1400 Kč, tak je to tvoje chyba, že jsi to nereklamoval. To se mi stalo v Praze, kdy jsem si objednal ze dvou jídel do levnější, ale účtovali mi dražší.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ChatGPT

V tomto konkrétním případě bychom mohli říci, že chybu udělali oba – obsluha, která spletla objednávku, ale také zákazník, který neupozornil na chybu a nereklamoval ji. Nicméně je to závislé i na konkrétní situaci a kontextu, v jiném stavu věcí by mohla být odpovědnost jinak rozložená. Je také důležité si uvědomit, že chyby se stávají a je na nás, jak s nimi naložíme a jak se z nich poučíme.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Jídlo a vaření