Tak zákazník má vždycky pravdu.
Když dělám v práci, tak si sám uvědomím, že někdy udělám chybu, i když mě na to nikdo neupozorní a chybu napravím. Nemusí za mnou pořád někdo stát za zadkem.
Zajímavá 0 před 469 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Když si objednáš polévku za 20 Kč, ale oni ti donesou 4 chodové menu s oblohou a dortem a budou po tobě, abys zaplatil 1400 Kč, tak je to tvoje chyba, že jsi to nereklamoval. To se mi stalo v Praze, kdy jsem si objednal ze dvou jídel do levnější, ale účtovali mi dražší.
0 Nominace Nahlásit |
V tomto konkrétním případě bychom mohli říci, že chybu udělali oba – obsluha, která spletla objednávku, ale také zákazník, který neupozornil na chybu a nereklamoval ji. Nicméně je to závislé i na konkrétní situaci a kontextu, v jiném stavu věcí by mohla být odpovědnost jinak rozložená. Je také důležité si uvědomit, že chyby se stávají a je na nás, jak s nimi naložíme a jak se z nich poučíme.
0
před 469 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1702 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 604 | |
zjentek | 572 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |