Včera mi volali z callcentra T-Mobile, že pro mě jako pro věrného zákazníka mají speciální časově omezenou nabídku – balíček služeb, že bych přešel na službu Kredit 300, dostal bych k tomu měsíčně 60Kč kreditu zdarma a ještě s balíčkem nový mobilní telefon. Toto mi paní několikrát zopakovala, nic jiného jsem se nedozvěděl. Zároveň po mě automaticky chtěla adresu, kam má balíček poslat, a to bez toho, abych na nabídku kývl. Původně jsem si myslel, že mi chce poslat pouze informace o nabídce, nicméně naštěstí mi to brzy došlo. Prý se mám rychle rozhodnout, aby mi tento skvělý balíček nepropadnul.
Kdybych jí adresu dal, stačilo by to jako souhlas s přechodem na jiné služby?
Když jsem si poté nabídku vyhledal na internetu, zjistil jsem, že se jedná o naprosto běžné podmínky, dostupné každému zákazníkovi (při objednání přes internet dokonce se slevou), a to při podpisu smlouvy na 3 roky – tedy jako věrný zákazník bych nedostal žádnou výhodu, což byla záminka, pod kterou mi službu nabízeli.
O ničem takovém se příjemná paní v telefonu nezmínila. Nevěděl jsem, že bych se upsal na 3 roky, nevěděl jsem jaký telefon bych dostal … a myslím, že jsem někde v diskuzi četl, že přijde s telefonem nová simkarta s těmito službami (takže změna čísla?), ale to nemám ověřené.
Zajímalo by mě, kdybych jí adresu dal, zdali by bylo možné se ze smlouvy vyvázat, případně, zdali to může sloužit jako záminka k rozvázání smlouvy stávající.
Přijde mi totiž, že se mě paní selektivním zatajováním informací a časovým nátlakem na mé rozhodnutí pokoušela podvést. Lze tento skutek dle nějakého práva charakterizovat jako nějaký pokus o podvod, či nemorální jednání takovým způsobem, aby se na základě toho dala smlouva napadnout a zrušit?
Asi to bude všude stejné, ale rád bych přešel k jinému operátorovi (alespoň do doby, než se mi toto stane u něj), neboť se mi takové chování principielně nelíbí.
Díky za odpovědi
Doplňuji:
Nabídka co má mosoj zní docela rozumně. Nicméně by mě zajímalo, kolik
lidí si tu smlouvu přečte po tom, co u nich ten kurýr zazvoní … je to
svinstvo a živí se na naší hlouposti, lenosti a slušnosti …
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Syd, anonym, baghira před 4874 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Sdělení adresy po telefonu není nic závazného. To, co platí, je papír
a podpis.
Jménem T-Mobile (ale i jiných operátorů) často volají i různí
pochybní dealeři, byl to opravdu operátor?
No a pokud přejdete k jinému, myslím, že nic moc si nepomůžete. Dokonce
si myslím, že T-Mobile je v porovnání s ostatními to menší zlo…
0 Nominace Nahlásit |
Nedávno jsem tuto anabázi absolvoval s tím rozdílem že platím 300 Kč
( s DPH 360 ) a připisují mi kredit 240 Kč takže celkem kredit 540 (
s DPH 648 ) Za platbu 360 Kč. Což si myslím že jde. Dělá to asi 136 min
za platbu 360 Kč takže minuta v rámci paušálu cca 2,70 Kč.
Telefon sice zadarmo poslali ale takový co stojí 500 Kč ( LG Gs 101). Takže
jestli ho někdo chce za 100 Kč + poštovné je k dispozici.
V každém případě by jste musel podepsat novou smlouvu, takže vše by platilo až od popisu nové smlouvy ( za mnou přijel kurýr domů). Od podepsané smlouvy již nelze odstoupit. Číslo jsem si nechal staré ( také nabízeli nové). Protože jsem byl O2 tak jsem absolvoval portaci telefonního čísla.
Tím to ale končí. Celý život jsem byl u Eurotelu potom u O2 na
předplacené kartě.
Když porovnám podmínky které u T-mobile panují, jeví se mi O2 jako
miminko v rouše beránčím.
Jinak ale jednání operátorů a jejich agentů je totožné. Krédo obrat
zákazníka jim není cizí.
Doplňuji:
Pár postřehů.
Za každou informativní SMS si nechávají tvrdě platit 5 – 6 Kč nad rámec paušálu. Je lepší se na nic neptat a vše si zjistit na internetu. Což vám moc nepomůže, protože za každou aktivaci něčeho, vám pošlou potvrzující SMS ku za stejný peníz.
Nedovolí vám nastavit maximální limit provolaného kreditu . Takže když vám někdo ukradne mobil, než to zjistíte můžete přijít i o desetitíce.
Můžete si nastavit upozornění SMS kou že máte překročenu určitou
nastavenou hladinu kreditu. SMS ka vám přijde na váš mobil, což když vám
ho někdo ukradne je houby platné a ještě na jedno vámi zvolené číslo.
Zadal jsem synovo číslo. Ouha musí to být číslo u T- mobile. Protože
všichni mí rodinní příslušníci jsou u jiných operátorů prostě to
nejde.
Takže žiji s vědomím, že když mi někdo ukradne mobil tak ten pan zloděj
dostane upozornění že mi provolává kredit – služba jako bejk !!
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Jestli se to dá zažalovat jako podvod nevim, ale taky mi volali s touhle „skvělou jedinečnou“ nabídkou (přestože jsem na internetu zaškrtla že si nepřeju aby mi volali!). Jsou ta banda podvodníků, mistrů v sociálním inženýrství a pohybujou se přinejmenším na hraně zákona
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel je možné uzavřít smlouvu i po telefonu
http://www.spotrebitel.net/informatika-a-telekomunikace/795-smlouva-uzavena-po-telefonu-je-platna
A obchodníci Vás různými psychologickými triky donutí říct ano a to si nahrají.
Kéž by tomu poslanci udělali přítrž, že by jste museli dostat kopii nahrávky, kterou by šlo argumentovat, smlouvu si můžete znova přečíst, ale nahrávku si znova neposlechnete, když Vám ji operátor nedá a když rozhovor trval půl hodiny tak ani nevíte na co se Vás ptal na začátku.
0 Nominace Nahlásit |
obtěžují denně (pevná linka i mobil), telefon jim většinou během pár vteřin pokládám.
0
před 4874 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek