Dobrý večer, chtěl bych se zeptat na zákon o pořádání zábavních
akcí. Je pravdivé tvrzení, které jsem se dočetl?
,,Zákony nařizují pořadatelům kulturních a sportovních akcí zajištění
hygieny, požárního a zdravotního dozoru''.
Děkuji za odpověď a popřípadně jestli se někdo orientuje v zákonech
ohledně mé věci, jestli by nenapsal další důležité podmínky. Děkuji za
odpověď
Doplňuji:
Možná si úplně nerozumíme. Já mám na mysli zábavné akce jako jsou
divadelní představení, vystoupení kouzelníka apodobně. Plánuji to
pořádat pravidelně a ve svém pronajatém prostoru. Žádny hluk při tom
nebude. Jen mě zajímá jestli je nutná přítomnost hasičů a
záchranářů. To jsou přeci v kině apod. taky hasiči+záchranář???
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? chudst před 4924 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dneska to opravdu zákony nařízují,pořadatelům zajístít všech akc
hygienu,zdravotní a požárního dozoru,povolení úřadu města,zabezpečit
klidný průběh,dodržet vše co si sjedná.
Doplňuji:
Tak to mění situaci,pokud jsou pronajaté prostry,tak povoleni z města
,nahlásit,policie,já mám dojem že je to vše.
Zdroj: žolík
Upravil/a: žolik
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to vyžadováno, musíte zajistit dostatek toalet, umývání rukou,
u menších akcí musí být požární a zdravotní dozor aspoň na telefonu
v okolí, u větších a především sportovních akcí na místě
i s nějakým vybavením.
Taky doporučuji nahlásit nejen na OÚ, ale i na spádovou policejní stanici
s tím, že akce je povolená (až bude někdo volat ve 21 hodin, že je tam
rámus, budou vědět, oč jde a že je to povolené obcí…).
Přesně se v číslech zákonů bohužel neorientuji, jen
z vl.zkušenosti – sem tam se něco pořádá v naší obci a pomáhá
kdo může.
0 Nominace Nahlásit |
Požární hlídku potřebuješ, pokud má sál > 200 osob nebo pokud je
v podzemí. A nemusí to být profi hasič, stačí patřičně proškolený
zaměstnanec.
My se z těch zákonů jednou pomineme :))
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek