Dobrý den, na silvestra jsem spáchal přestupek proti majetku (v opilosti
jsem něco rozbil) . Při sepisování protokolu se mě ptali na školu, kde
studuji. Znamená to, že jí budou o přestupku informovat? Děkuji za
pomoc.
Doplňuji:
** Ja nevim, ta skola kam chodim neni moc normalni a bojim se, ze by me mohli treba vyhodit za spatnou reprezentaci skoly nebo neco podobnyho.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3960 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mohou, ale není to podmínkou. Záleží na tom kolik ti je a co to bylo konkrétně za přestupek.
1Kdo udělil odpovědi palec? knedlik123
před 3960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No a co, tak ať informují. Ve škole tě za to trestat nemohou, takže
co.
Doplňuji:
Blbost, pokud jsi při přestupku nehanobil školu, nemůžou vůbec nic.
Každopádně, kdyby to chtěli nějak řešit a zavolali si tě na kobereček,
tak si posypeš hlavu popelem a bude na 99 % klid, uvidíš.
Upravil/a: Alesh
1Kdo udělil odpovědi palec? knedlik123
před 3960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Není zákonný důvod informovat školu. Na školu se ptali spíš za účelem zjištění vašich osobních poměrů a taky pro zjištění další možnosti případného kontaktu. Osobní poměry jsou důležité pro rozhodnutí o sankci.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mohou školu informovat, ale taky nemusí. Kdybys udělal nějaký větší trestný čin, hmotnou škodu, ublížení na zdraví, už by museli upozorňit někoho na té škole, na tvé chování, jednání a pokud bys dostal podmínku, případně bys vyfasoval trest, měl by to tvůj zaměstnavatel vědět. Každopádně jsi studentem školy v průběhu celého školního roku, takže můžeš být kázeňsky stíhán i za to, co jsi udělal mimo prostor školy.
0
před 3960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Domnívám se, že škola není účastníkem řízení. Pokud by OČTŘ podali škole informace bez tvého souhlasu, pak by se, podle mého, dopustily protiprávního jednání se všemi z toho plynoucími důsledky.
0
před 3960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |