Dneska jsem se byl podívat v 1. třídách ZŠ a zděsilo mě to, když jsem viděl ze mají ve středu 5 hodin a jedna z nich je Angličtina. Myslíte, že je to tak správně?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3911 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Souhasím že je to spíš dobře právě proto že v tom věku se nejlépe zapamatuje jakékoliv učení.Já měl(nepovinnou)Angličtinu už na školce a to bylo jen pár let po revoluci.Už si nevzpomenu kolik hodin jsem běžně absolvoval jako prvnák ale 4 to byly určitě což se moc neliší.
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že ano. Čím dříve, tím lépe.
Líbí se mi jazyková výuka už v Mateřských školách. Někdo má to
štěstí, že vyrůstá ve více jazyčných rodinách.
Však to znáte: Kolik řečí znáš ............
0 Nominace Nahlásit |
Taky jsem měla v 1. třídě angličtinu a jsem za to ráda. V tomhle věku se to lépe učí a čím dřív se začne tím líp. Myslím si, že děti které začínají už v tomhle věku a třeba i nižším mají lepší výslovnost a lépe si později poradí např. u maturity.
0
před 3911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ať děti učí od první třídy. Protože si na Angličtinu zvyknou a budou toho co nejvíc umět. Já jsem měl taky v první třídě Angličtinu. Neznalost jazyků je ostuda a hrůza. Dobrá otázka. A v sedmé třídě se budu učit Němčinu.
0
před 3911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Do zhruba pěti let si dítě zapamatuje kolem 80% toho, co vidí/slyší. Do
sedmi let se toto sníží na 50% a do 10 let na 10%. (mezitím se také
předchozí znalosti trošku vymazávají). V dospělosti toto číslo se
pohybuje kolem 2%.
Dle mého by se měla učit už od první třídy.
0
před 3911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem si jistý. Kluk má právě teď AJ v 1. třídě a jsou s tím zmatky: děti ještě neumí psát, v první třídě je toho na ně celkově moc … Možná v případě výuky „školkovým“ způsobem …
0
před 3911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Cizí jazyk je povinný až od 3. ročníku ZŠ. Některé školy jej
zavádějí už od 1. ročníku. Mno, můj názor, jestli je to správně nebo
ne … ono je to trochu dvojsečné.
Na jednu stranu ano, děti se jazyky učí snáze než dospělí a angličtina
je holt „latinou“ 21. století. Podmínkou ale je, aby jazyk učil opravdu
dobrý učitel, který neučí děti jen momorovat slovíčka, ale jazyk
používat. V tomhle bodě mám jisté obavy. Z českých učitelů jazyků,
by Komenský hořce zaplakal.
Na druhou stranu, učila jsem několik let ve škole pro děti s vadami učení. Protože měli normální osnovy, museli mít i jazyk. Nutno říci, že ho tam měli spíš na „ozdobu“. Dávat pětky těžkým dislektikům, protože prostě neměli šanci se naučit víc než základy, by byla na hlavu postavená blbost. V téhle škole to šlo nějak obejít, ale na klasické základce to může být pro dítě s LMD zbytečný kámen úrazu.
0
před 3911 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek