Děkuji za odpoveď.(Otázka rozdil mezi§a Pro cukrár) -Měl jsem uložen zakaz řízení mot. vozidel-po 1.1.2010soudem trest zrušen-papír od soudu mam i s nab. práv. moci. ,ale ridičák jsem měl celou dobu u sebe –jak píšete měl bych být vyzvan –nebyl jsem.ted me 8.6.2010 zastavila hlidka ridičák vzala že mam zakaz –z prebezného rozhodnutí uřadu jde o§22/1ebod1 coz je podle vasi odpovedi divné vzal bych kdyby to byl bod2---,ale nejdivnejší je že mě chce uředník napadnout něčím co soud již rozhodla to v muj prospěch tím že trest zrušil… Co teď ..co je víc uředník či zákon..mluvil jsem o tom s právníkem podle něho je to jasné v právu jsem já…mam však obavu že na uřadu podle jejich §přece jen na mě něco najdou…§je tolik jak to má normalní člověk znát?A navíc uřednik by měl spíše člověku v těchto věcech pomoci..Předem díky za odpoved a názor.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 5213 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Soud sice zrušil trest za zrušený TRESTNÝ ČIN „řízení bez řidičského oprávnění“…to je pravda, kterou nikdo nezpochybňuje.
Ale v okamžiku výše zmiňovaného zrušení trestu za trestný čin (tj. 1.1.2010), byl váš čin automaticky překvalifikován na PŘESTUPEK dle ustanovení § 22/1.e (neumím bez bližších podrobností říci, zda se jednalo o bod 1 nebo 2)*/
Ve vašem případě bude nejpodstatnější zda jste byl úřadem vyzván k projednání přestuku v rámci správního řízení a zda jste byl vyzván k odevzdání ŘP.
Upozorňuji, že ke správnímu řízení mohlo dojít i bez vaší účasti, pokud jste výzvu do 10 dní na poště nepřevzal… (je k úvaze, zda jste se zdržoval na adrese, na kterou úřad posílal oznámení)
Doporučuji, jak jsem již jednou psal, zajděte si osobně na úřad a zde si vyžádejte k nahlédnutí váš ´spis´.
A obávám se, že se bez právního zástupce neobejdete.
*/ viz předcházející otázka, kde je detailně popsán rozdíl mezi
těmito body zmiňovaného § 22/1.e zákona o přestupcích
http://www.odpovedi.cz/otazky/rozdil-mezi-2