CO se teď bude dít? Mám rok starý mobil zakoupený od jednoho z operátorů. U mobilu přstala svít qwerty klávesnice, „sekal se“, někdy nešel zapnout, je slabá baterie. Jelikož nejsem z velkého města a do Prahy nejezdím, byla jsem nucena mobil poslat poštou. Druhý den mi od společnosti přišel email, že mobil přišel prasklý v jednom horním a v jednom dolním rohu, a pokud tyto vady nepotvrdím, mobil mi nevyreklamují. Mobil je rok používaný, tudíž nevypadá jako nový, ale prasklý nikde nebyl a balík jsem myslím pořádně zabalila. Teď nevím, co se bude dít a na co mám jako zákazník právo. Mobil má hodnotu kolem 4 tisíc korun přibližně a je škoda ho vyhodit. Máte někdo podobné zkušenosti nebo poradíte co s tím? Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4691 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To je otázka na poštu, zřejmě na balík s mobilem hodili něco
těžkého. A bude potřeba dokázat jak balík byl zabalen a jak byl označen
pro podmínky přepravy. Asi bych se domluvil se servisem aby napsali a
potvrdili, jak byl mobil zabalen a zda to zabalení a označení bylo pro
zaslání mobilu dostatečné.
Ale existují strnky SOS spotřebitele, kde jsou právníci kteří
odborně poradí
1Kdo udělil odpovědi palec? Mucillinka
před 4691 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud by byl obal balíku poškozen, tak by měli mít zápis o poškození balíku. Jediná šance se s nima telefonicky domluvit. Bez podrobností na straně příjmu těžko radit.
0
před 4690 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek