Avatar uživatele
samicek333

Proč mi nehraje zvuk ve sluchátkách?

Dobrý den, mám problém s přehráváním zvuku ve sluchátkách v mém počítači. Mám Lenovo ThinkPad E430, Windows 8.1. Když zapojím sluchátka, vůbec nic se nestane, zvuk pořád hraje z reproduktorů. Sluchátka všude jinde fungují a na tomhle počítači fungovaly vždy normálně, až dneska, když jsem počítač zapla, tak to nešlo. Zkoušela jsem i jiná sluchátka a ty také nefungují. S žádným nastavením jsem si nehrála, nic jsem od minula nestahovala a ani neinstalovala. Už nevím co s tím, na internetu jsem našla řešení tohoto problému, ale pouze pomocí programu Realtek, který já v počítači nemám a při instalaci mi vyskočilo okénko, že to ani nejde naistalovat. Také jsem našla, že je možné smazat aktualizace ve Správce zařízení, ale tuto možnost tam nemám, můžu pouze aktualizovat a stejně se mi ukáže, že je to nejnovější verze. Někde se také psalo vymazat nebo zrušit nějaké vstupy a výstupy, ale já ani nevím, jak se k tomu dostanu, při vyhledávání v počítači mi to nic nenašlo, pouze v tom Správci zařízení, ale tam s tím kromě aktualizace a odinstalace nic nejde.
Co s tím mám dělat? Existuje na to nějaký program, který můžu třeba stáhnout nebo tak?
Děkuji

Vypnout a zapnout jsem zkousela tak desetkrat. Ono to vypada, ze mam spatny konektor, sestra ma stejny pocitac a ji jednou za cas prestanou fungovat konektory na prave strane pocitace a mne k tem sluchatkum nefunguje jeste USB, ktere je hned vedle…

Zajímavá 0 před 3046 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Ronnie3697

Těžko říct.
Zkoušela jste vypnout a zapnout počítač? Často je to nejjednodušší řešení to nejlepší. Sám má asi 7 let starý notebook a občas mi po zapnutí nejde zvuk, ale po restartu už jde. Nevím, proč se mi to děje, asi už má trochu zašlý komponenty.
Jinak byste měla mít v notebooku na zvuk ovladač Conexant audio software, tak si ho zkuste vyhledat a něco tam pomačkat. Popřípadě si ovladač zkuste stáhnout a přeinstalovat tady.
http://suppor­t.lenovo.com/cz/cs/p­roducts/Laptops-and-netbooks/ThinkPad-Edge-laptops/ThinkPad-Edge-E430?beta=false

Zdroj: www.support.le­novo.com/cz/cs/p­roducts/Laptops-and-netbooks/ThinkPad-Edge-laptops/ThinkPad-Edge-E430?beta=false

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Protože nefungují oba porty, vidím jistou souvislost. USB a jack jsou na samostatné destičce připojené k MB plochým kabelem. Jako první doporučuju zkontrolovat toto připojení.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
M_Petr_M

Musíš zapnout počítač

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Hlada

Jestli byl ntb v opravě, jak píšeš v SZ, tak je to možné. Ne sice přímo v souvislosti s opravou pantu, ale může se to stát omylem. Reklamuj to. Softwarově se to opravit nedá.

před 3046 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek