Ahoj, na mobilu (HTC Desire 500) mi najednou nejdou přehrávat videa na youtube (jak v aplikaci tak i přes internet v mobilu). Normálně se můžu přihlásit, ale jakmile kliknu na nějaké video, napíše mi to ‚žádné připojení, klepnutím pokus zopakujte‘. Klikám na to asi milionkrát, ale napíše to samý. Zkoušela jsem vypnout a zapnout mobil, odinstalovat aktualizace youtube a zase je nainstalovat, provedla jsem antivirový test, ukázalo se že jsem tam měla vira v nějakém souboru youtube…Tak jsem ho odstranila, ale nic. Prosím poraďte, už jsem zoufalá.
Zajímavá 0 před 2963 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dobrý den, mám zkušenost s tímto problémem. Jedná se o nějakou systémovou chybu, kterou nebudeme zkoumat – důležité je řešení problému. V nastavení telefonu musíte najít něco jako „vývojářské nastavení, obnovení, záloha,…“ v některé z podobných záložek musíte najít položku tovární nastavení. Předem Vás musím upozornit, že tato funkce vymaže z telefonu veškerá data! Tudíž příjdete o své fotky, odhlásí se Vám všechny účty, vymažou se aplikace, zmizí hudba atp. Provedení této operace provede telefon naproso sám, bude to trvat pouze malou chvíli. Váš telefon se znovu probudí a bude „uvnitř“ „jako nový“. Poté znovu nainstalujete aplikaci YouTube a vše by mělo fungovat. Opravdu si rozmyslete, jestli v telefonu nemáte něco důležitého!!!!! Před měsícem jsem si takto nenávratně smazal zapomenuté rodinné fotografie z dovolené. Hezký den.
1Kdo udělil odpovědi palec? goonerkitty
před 2961 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek