ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 3411 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jako bývalému přednostovi stanice je mi z názorů špatně. Je rozdíl
mezi zda to jde a zda se to používá. Příslušné platné předpisy ČD to
znají jako smíšená přeprava a nic ji nezakazuje. Jediná limitující
podmínka je způsob brzdění a rychlost vzhledem k druhu osobního vlaku.
Nákladní vozy by měly mít přestavovač na první způsob brzdění a nebo
vypnutou brzdu a tím řazeny ne na konci vlaku , vůz konstrukční rychlost
běžnou t.j. 80 nebo 100 a nebo i 120. Ještě nedávno, do omezení
přepravy kusových zásilek, osobní vlaky vozily tzv. pakláky /pakl=
balík,zavazadlo/ , což byly kryté nákladní vozy schopné na rychlost
120.
A na nočním rychlíku Praha – Košice s lůžkovými vozy a zpět je
připojen patrový nákladní vůz pro přepravou osobních automobilů,který
je poměrně dost využíván. Večer v Praze naloží kočár, zalehne a ráno
v Popradu či až v Košicích vstane, vezme auto a je vymalováno.
Upravil/a: jmhad
0 Nominace Nahlásit |
Jde o to, co myslíš pojmem osobní vlak. Do ucelené vlakové soupravy to nejde. K osobáku taženém lokomotivou to jde a při manipulačních jízdách se to používá. Dříve to bylo k vidění i v běžném provozu, kombinovaný osobní a nákladní vlak tažený lokomotivou jezdíval např. na trati Most – Louka u Litvínova nebo Lovosice – Most.
Upravil/a: Emefej
0 Nominace Nahlásit |
Ani za autobus nákladní návěs, no kdysi to šlo, dneska ne.
Jinak vlak je celistvá souprava a taky jde o bezpečnost cestujících.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Připojit to jde, pamatuji si ještě i takové vlaky. Dnes je to z důvodů pohodlí a bezpečnosti zakázáno. Další věcí je, že osobní a nákladní doprava jsou u ČD rozděleny. Vyjimečně můžeš vidět u pracovních vlaků pracujících na upravě či rekonstrukci trati. Pokud se takováto skupina stěhuje, je celkem běžné, že jsou osobní vagony, kde mají dělníci zázemí, popřípadě nocleh zapřahají společně s nákladními vagony , které vezou materiál a stroje.
0 Nominace Nahlásit |
asi ze stejného důvodu, z jakého existují autobusy a kamiony zvlášť
0
před 3410 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Správně odpověděl – Drap -, protože je to rozděleno na osobní a
nákladní dopravu a tím by si vlastně konkurovaly.
A rozdělilo se to také proto, aby KAŽDÝ Z TĚCHTO MANAŽERŮ mohl mít
statisícové výplaty a pak mohly ČD naříkat, že chtějí dotace protože
jsou prodělečné.Kdyby to bylo dohromady (jako za komunistů) tak
prodělečné nejsou.