Proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami
o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně
neznám nikoho, koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám
v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru
je posláním psychologa pomáhat jedincům, kteří jsou ochotni se jim
„otevřít“ a ne definovat, že určitá část řidičů nemá předpoklady
pro řízení).
Proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je
nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení, tak se odsoudíte k dlouhým
minutám zbytečného čekání, než skutečně jede vlak (osobně znám
i přejezdy, kde čekáte na závorách po dobu, kdy cestující vystupují a
nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu). Chce se po nás,
abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali Koho chtějí vychovávat
dementi, kteří nedokážou zařídit ani to, aby se na přejezdu spustily
závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3408 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
„Proč sdělovací prostředky neumí hledat pravdu?“ – ale umí –
a reportéři jsou v tom velice dobří…
😉
Věc má ale ještě druhou stranu – holá pravda není dostatečně
senzační, aby čtenáře zaujala… A taky nevystačí na několik
´pokračování´ – zejména nyní, kdy se dohromady nic neděje…
___
Pokud jde o železniční přejezdy – mám najeto >1,5 mio km – a
nikdy jsem si nedovolil vjet na přejezd, kde bliká červená. A asi nikdy
jsem několikaminutovým čekáním o nic důležitého nepřišel.
Beru předpisy (zákon o provozu na pozemních komunikacích) jako nějaký
úzus, podle nějž mohu předpokládat chování ostatních (a oni mé)
v provozu. Ne se všemi předpisy vždy souhlasím, ale vím, že jiné nejsou
a abychom se ´všichni´ vzájemně nepozabíjeli, je potřeba je
respektovat.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Ony by uměly, ale jednak se jim nechce, jednak je to mafie na objednávku – mají za úkol lidi mystifikovat, ne je pravdivě informovat.
0 Nominace Nahlásit |
gecco – osobně také nevjíždím na přejezdy ve chvíli kdy svítí
signalizace. na druhou stranu chápu ty kteří tak činí.
on někdo tu problematiku může zjednodušovat na prosté nerespektování
pravidel, ale „stát“ tu má být pro lidi a má vytvářet pravidla pro
lepší fungování čehokoliv a ne pravidla pro lepší vydělávání státu
na pokutách.
typický příklad je padesátka s mnoha radarama na magistrále při výjezdu
z Prahy směr Brno a takových příkladů jsou tisíce. To se pak nelze divit,
že jsou lidi kteří na takovýhle předpisy kašlou.
V tomhle případě je to to samé. Proto že nějaký Polák udělá u nás
takovýhle průser tak naši řidiči – profíci budou muset absolvovat
dražší školení řidičů a o faktu, že hromada žel. přejezdů funguje
špatně a zbytečně zdržuje se nebude ani mluvit.
krom odpovědí.cz
ponovotny – nesouhlasím s tvým pojetím…
😉
Stát tu má být pro lidi – OK…
Ale – ve tvém „typickém příkladě“ – má mít přednost zájem
řidičů na magistrále (kteří padesátkou oproti stovce/stotřicítce
´ztratí´ několik minut) a nebo zájem lidí, kteří v okolí magistrály
bydlí a pracují a pro něž by zvýšení rychlosti znamenalo násobné
zvýšení třeba hluku, prach a emisí po téměř celý den??
Já – ač tamtudy taky jezdím autem, su pro tu padesátku. A radary jsou
tam proto, že bez nich ti, kteří na jiné kašlou, prostě nehodlají
nastavená pravidla dodržovat…
___
Je nesmyslem pravidla, která ´neuznáváš´, porušovat – snaž se
o jejich změnu.
…„nejaký Polák udělá průser“… – měnit kvůli tomu školení
´profíků´ je fakt blbost – já bych byl pro zavedení klidně
i likvidačních´ pokut – za přejetí přejezdu s blikající červenou
ne 7 bodů a pokuta do 5.000.-, ale klidně zákaz řízení na rok, pokuta
100.000,– – jde o velmi nebezpečný přestupek (ve Studénce je to
trestný čin!!).
A nemusíš naše řidiče ´stavět´ nad ty Poláky (etc.) – i naši,
někteří, jsou pěkná howada.
😉
promiň ale s tou magistrálou se domnívám, že nebyl lepší důvod pro
takové opatření než tvorba problému
hádám že tím že vozidla tím ůsekem jedou delší dobu na nižší
rychostní stupeň dochází k většímu zamořování
u hluku to neumím takhle posoudit, ale můžu hádat, že otáčky motoru jsou
při padesátce a sedmdesátce úplně stejné akorát na jiný rychl.
stupeň
s tím co píšeš dál naprosto souhlasím jen bych něco dodal k tomu
závěru
problematika řidičů z pov. – hlavně kamioňáků- není ani omylem
v nějakých přiblblých školeních
tyhle školení jsou jen výběrem „desátky“ a často se ani samotné
školení nekoná
problém je ale v tom že někdo dává tyhle velký auta do ruky mladým
smradům bez jakýchkoliv zkušeností a to jen proto aby je mohl špatně
platit. navíc ti kluci jsou přepracovaný a do toho se po nich vozí
policajti, celníci atd.
když víš jak to v dopravě funguje tak vlastně můžeme být rádi, že
těch nehod kterých se účastní tyhle velký auta je vlastně málo
U hluku není podstatnou složkou hluk motoru, ale aerodynamický hlup a
hluk pneumatik… Dokonce je tam na část magistrály už položen
protihlukový ´koberec´ (pokud tam pojedeš, všimni si, jak se najednou
změní hluk pneu).
Jinak vcelku souhlasím – až na to, že policajti se, podle mne, po
kamioňácích ´vozí´ málo…
😉
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |