Je k tomu nějakej racionální důvod, nebo prostě ve zdravotnictví nepracuje nikdo počítačově gramotnej? Vždyť to přece nemůže bejt tak těžký, udělat webovku s kalendářem a nechat člověka si určitej termín zamluvit.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, lota před 4078 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jaktože ne?Moje ambulance to tak má zařízené a v lednu jsem se tak
objednala,i když neměli volno hned ten den,ale objednám se,oni mi zavolají
zpátky pro potvrzení objednací hodiny nebo posunutí,podle toho jak mají
volno a je to.Jen tam musíš být registrovaný.
Doplňuji:
Do dotazníku se také píše důvod objednání,zda nemoc,kontrola nebo výpis
receptu…
Upravil/a: iceT
0 Nominace Nahlásit |
Osobně mi taková varianta nepřijde příliš přínosná – ty, jako
objednávající, víš, jak dlouho bude tvé vyšetření trvat a tedy na jak
dlouho si doktora alokovat? Nebo by měl doktor dopředu stanovit, že na
pacienta je potřeba tolikAtolik minut a nastavit takovéto intervaly?
😉
Mnohem jednodušší mi přijde doktorovi zavolat nebo mailnout a takto se
s ním na čase návštěvy domluvit – což není problém.
0 Nominace Nahlásit |
Odbornému lékaři zavolám a domluvím se, akutně jdu ihned.
Pokud je to někdo nový, může se stát že k tomu lékaři díky svým
problémům nepatří.
0 Nominace Nahlásit |
Bylo by to super,ušetříš spoustu času.Náš doktor bohužel nemá PC,tedy ani internet ☹
0 Nominace Nahlásit |
No, vezmi si případ, kdy budeš objednaný na 10:00. A ejhle, 09:58 přifrčí pacient s akutní bolestí. Myslíš si, že ho vyhodí a řekne, ať se objedná přes internet? Zrovna u doktora mi tedy přijde vhodné, aby se objednávalo co nejmíň, zvlášť u specialistů. Asi bude jiná situace u chirurga operátora a u ušaře, který ovládá přístroj na zjišťování sluchu (nevím, jak se to jmenuje) nebo doktora, který tě měří na perimetru.
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že racionální důvod k tomu není. Kdyby to byla jako alternativa spolu s telefonem, emailem, bylo by to fajn. Řekla bych, že tomu brání naše zkostnatělé zdravotnictví. Chvála těm moderním doktorům, co to již mají zařízené.
0 Nominace Nahlásit |
náš dětský doktor taky bez problémů objednává přes net… když vím dopředu, co chci s dětmi řešit, tak je normálně objednám :)
můj doktor zatím nic takového nenabízí, ale vzhledem k tomu, že jeho klientela jsou převážně starší lidé, tak to i chápu a prostě si v čekárně počkám ;)
0 Nominace Nahlásit |
pokazdejinak: jasně, ale proč čekat žejo :) já jsem zvolil takovou určitou formu protestu, a teď když jdu k doktorovi, tak tam odevzdám kartičku a jdu do kantýny :) je to docela sranda, on mě pak asi hodinu vyvolává když konečně dojdu na řadu, a já nikde :), je to taková satisfakce za ty léta když jsem poslušně seděl na bobku a čekal až vyvolaj mý méno, a když potom konečně dorazím, tak jdu rovnou na řadu, jó když jsem moch já čekat tak von může taky!!! :p navíc on má času dost, jemu je jedno kterej pacient přijde na řadu teď a kterej potom, on ví že jde ve 12 domu a to ostatní už je mu šumák, že tam musej některý čekat i 2 hodiny, protože on si neumí zorganizovat pacienty v tá jeho knize a mačká tam 4 do jedný kolonky, pro mě je to prostě zbytečná ztráta času sedět tam na lavičce a 2 hodiny čekat, místo toho jsem mohl dělat mnohem užitečnější věci, třeba stříhat ovce, olizovat zdi, okusovat kůru ze stromů nebo trhat kobylám nožičky..nebo tak něco..
mowla: To co píšeš mi nějak nedává smysl :) přece když se objednáváš telefonicky tak přece taky nevíš kolik bude tvé vyšetření trvat. A intervaly u doktora normálně jsou, u některých 5, u některých 10, na poradnách i 15 minut, je to průměrná doba a podle toho ty sestry taky objednávaj a zapisujou do té své pacientoknihy.
Jinak s tím e-mailem teda nevim nevim, to máš asi štěstí na gramoty, mě tudle překvapila i moje očařka, od který jsem potřeboval zprávu, tak sem ji napsal email a když mě sdělila že ještě stejně musím na kontrolu a já jí odepsal že ať mě objedná a pošle mi termín emailem, tak mi na to odpověděla, že si mám zavolat. Já nechápu proč bych si kurňa měl volat, to je buď vobsazeno a nebo maj čůrpauzu a když se nakonec dovolám, tak mi řekne „moment, já tu jenom dořeším pacienta“ a za hovor 70 korun vhajzlu, přitom ji mám v tu chvíli na e-majlu a odepsat mě na něj může prakticky kdykoliv, tak proč volat proboha?!
Nevím jak nová je,je to v Ol,registrovaná jsem tam asi dva
roky,naštěstí péči lékařů moc nepotřebuju.
V MojíAmbulanci mají recepci,kde sestry tyto mejly vyřizují a pacošům
volají zpátky,je fakt,že si dávají lhůtu asi dvě hodiny,ale nikdy
zpětná reakce netrvá tak dlouho.Pokud přijdu na čas objednání,nikdy se mi
nestalo,že bych čekala déle jak deset minut,proto tedy asi ten dotazník,co
vlastně po doktorovi chci.Jednou jsem přišlajen tak,a stejně jsem se musela
objednat,takže s akutkami to je asi jiné,zato jsou v práci do sedmi do
večera,a předpokládám,že nemocní jsou asi schopni rozeznat,kdy je jim fakt
zle a kdy je pouze píchá u zadele
Drap | 3408 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2007 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1339 | |
zjentek | 1202 | |
hanulka11 | 1028 | |
elkon | 962 | |
quentos | 955 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |