Auta jezdí dávno na bezdušových pneumatikách. Duše jsem měla naposledy u Škody 120 před desítkami let.
0 Nominace Nahlásit |
Kdyby běžně nebyly na autech bezdušové pneumatiky, tak bych nemusel pokaždé, když koupím novou sadu, odstraňovat z toho „TUBELESS“ to „LESS“, ne?
Princip bezdušové pneumatiky stojí na tom, že v ní není duše, ale utěsněný ventilek a zbytek těsní ráfek. No, ano, ale máš-li výpletové kolo, tak i když je přes ten výplet krycí pásku, tak to těsnit nebude. Musí se, proto, do toho vrážet ta těsnící kapalina. U aut už, dneska, běžně výpletová kola nejsou, no tak se, dávno, používají bezdušové pneumatiky standardně.
Jsou věci, které nesnáším, respektive k nim mám bytostný odpor: kuchyňský robot, iNáboženství, bezdušový, nizkoprofilový atp. Já, jak slyším pojem „bezdušový“, tak vidím rudě, protože vím, o čem mluvím: když jsem, kdysi, píchnul v Nizozemí, za jeden den, obě reservy, tak to, že jsem měl s sebou tři náhradní duše, mi ušetřilo dosti značné náklady spojené s tím, že by nizozemský opravář pneumatik opravil defekt, ono jenom zezutí a obutí těch dvou pneumatik (na radiální pneumatice to ručně neuděláš) stálo přes EUR 30.00, a on tam visel ceník; nechceš platit tu cenu za to, že ti z toho vyndaj střep / hřebík a zalejí to nějakým sajrajtem. Nechceš.
0
před 812 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
@Filip84: predstav si, ze mam vypletove rafky a zadna paska ani tesnici/lepici kapalina tam taky neni :) Aneb technickych reseni je spousta. Nota bene bezdusovka se da bez zouvani v pohode ipravit knotem.
Filip84>>> Teda já už v životě zažil a viděl ledacos, ale
ještě nikdy jsem neviděl pneumatiku S VENTILKEM – ať již utěsněným
nebo ne. ;) :D :D
Ale jinak souhlas, staré dobré TUBE TYPE měly HODNĚ co do sebe
z praktického hlediska – přesně jak píšeš. Navíc se daly
bezkonkurenčně easy slušně a rychle (k zprovoznění) opravit repair
sprejem a to i v rozsahu, který tubelessky zcela vylučují. :)