Novináři neinformují, nekritizují, neptají se zodpovědných politiků na magistrátu, ignorují zhoršenou dopravní obslužnost. Už jsou tak ekologicky uvědomělí, že nechají řidiče vydusit a přesednout na bicykly?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? autacek, aliendrone, Midoc před 1237 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kdysi velice záslužné a pretižní povolání se jaksi úplně „transformovalo“. Dnes již NEMÁME novináře (v původním slova smyslu), popřípadě byli „odsunuti“ na informačně zcela bezvýznamné pozice.
Presstituti a presstitutky zkrátka nemohou informovat pro samotnou informovanost veřejnosti (a pokud ano, tak VÝHRADNĚ o zcela bezvýznamných věcech), ale musí FORMOVAT „veřejné mínění“. Destabilizace společnosti (naštvaní občané) NENÍ v zájmu ani majitelů médií a ani systému. Pokud se to zpravodajci nelíbí… inu může jít SVOBODNĚ pracovat kam chce (popřípadě bude „odejit“, kdyby nešel sám), viz výše. Což kupříkladu pokud platí hypotéku, není moc optimální řešení, čímž se situace vysvětluje. ;) :D :D
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Je třeba automobilovou dopravu z historických center vytlačit, jako v jiných civilizovaných mestech! A novináři nejsou od toho aby hájily zájmy automobilistů… síť mhd je naprosto dostačující, většina lemplu, tráví čas v zácpách jen díky své lenosti,aut enormně přibývá a pokud se nezmění myšlení lidí dopravní situace bude v Praze dál kolabovat.
0 Nominace Nahlásit |
Protože naši politici a novináři jen tlachají a nic nedělají. Vzpomínám si v minulosti na článek jednoho novináře, který se vysmíval tomu, že někde v Číně postavili novou linku metra a že poslední stanice té linky stojí v poli kde nic není… Bohužel už vám tento „novinář“ zapomenul napsat, že v tom poli za 6 měsíců vyrostla obytná čtvrť pro půl miliónů lidí a že za další 3 měsíce se ta stanice stala přestupní stanici pro dvě další linky metra (jedna linka vede do vnějšího okruhu, druhá do vnitřního a třetí se dostanete na Maglev, který vás dostane na letiště).
0 Nominace Nahlásit |
Nevšiml jsem si. Občas je tam trochu hustěji, ale že by kolabovala? Jinak
samozřejmě, pokud to jde, je pro cestování často vhodnější MHD. Pro
dobře pokrytá místa je to o chlup rychlejší než autem a odpadá starost
o auto (kde zaparkovat) a nervy při řízení.
jinak používám online navigaci a (ťuk ťuk) pokud ji poslechnu, nepošle
mně do kritických míst.
0
před 1237 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dochy>>> Namátkou když se opravovala Husitská (3/4 roku) – to byla ROZKOŠ jet 40 minut z Lipanský k Bulharu (a jinudy to NEŠLO, resp. bylo to JEŠTĚ HORŠÍ). Než to nastavili tak, abys to dal jen za čtvrt hodiny to trvalo čtvrt roku. (Pro nepražáky – cesta tak na max 5 minut i se stáním na 2 semaforech.) No ano, nebyl to kolaps, ale „adrenalinový zážitek“ zcela JISTĚ. A mysli i na to, že naše „pražské standardy“ (tedy to tvé „trochu hustěji“) může nepražákům přijít jako docela slušná pakárna. ;) :D :D
Velký vezír>>> Zrovna včera na mariáši jsem poslouchal breky o tom, jak je ta MHD je zoufalá. Tož teď měsíc byla výluka (vyškubali komplet koleje od Hl. nádraží až na Seifertku + stažení do jednoho pruhu. Ále co, stačilo si přidat do plánu nějakých 20minut navíc (x2 – denně) a byls prý v pohodě. Nyní nejede metro © od Muzea (mám z doslechu, nwm do kdy, MHD moc nejezdím) a MHD nejezdí již do půlnoci, ale jen do 23.hodiny, pak noční provoz. Známý říkal, že se do tramvaje (noční) NEDOSTAL, jak byla narvaná. Což mi přijde komické v situaci, kdy se tady dělají hysterická covidopatření v počtu lidí na prodejnu apod., zato když jeden funí na druhého tváří v tvář prakticky kontaktně (xicht na xichtě, rouška nerouška) to nikomu NEVADÍ. Inu, žijeme v Črdeli, no. ;) :D :D
Koho zajímá Husitská a Bulhar. Tudy jezdí sotva polovina Pražáků…
😉
Ale tak myslím že to byla vcelku vyjímka. Má zkušenost z poslední doby
(před Covidem jsem jezdil převážně městskou když to šlo) je, že se
to dá.
V Praze není veřejná doprava moc ekologická. Jezdí zde hodně
i starších autobusu s dieselovými motory. Kupuji se nové stále
dieselové.
Např. v Brně je to lepší všechny nové autobusy jezdí na CNG, nebo
bioCNG.
https://priprav.brno.cz/priklady-dobre-praxe/projekt-160-autobusu-s-pohonem-na-cng/