Dobrý den,
mám dceru ve druhém ročníku na gymnáziu, kde jí dnes učitelka oznámila,
že jí nenechá projít z matematiky. (Až na matematiku, ze které má 5,
její druhá nejhorší známka je z fyziky a chemie, ze které má za 3, jinak
samé 2 a 1 )Je na ní bez důvodu zasednutá už od prváku, má průměr
4,48, (spolužákovi, který má průměr 4,49 dala 4 bez zkoušení ) psala
jí nejdříve email dcera, jak si může známku opravit, jestli se může
nechat vyzkoušet, napsala jí, že má smůlu, teprve když jsem jí napsala
email já, řekla, ať se za ní dnes dcera staví, že si domluví termín na
zkoušení. Místo toho ji hned v kabinetu dala příklad, co byl údajně
z 1. pololetí druháku. Dcera ho prý vyřešila dobře, jen zapomněla na
podmínky a učitelka jí řekla, že je to to nejdůležitější a že si tu
5 zaslouží.
Věřím, že si tuto známku nezaslouží a tak jsme uvažovali
o přezkoušení komisí, ale vzhledem k tomu, že příklady dává její
matikářka, věřím, že jí dá příklady, se kterými by měl problém
i zdatný jedničkář.
Proto se chci zeptat, pokud má dcera na vysvědčení za 5 je možné se
i tak hlásit na jiné gymnázium? Je šance, že by ji vzali do druháku a ne
do prváku? Vykonávala by nějaké zkoušky z toho předmětu, ze kterého
propadla?
Pokud by se jí nakrásně podařilo u komise uspět, stejně by chtěla
přestoupit na jiné gymnázium. Je možnost podat přihlášku už v červnu,
nebo se musí čekat do srpna?
Děkuji za opovědi :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: Odpovědi.cz
Zajímavá 0 před 3435 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na
niž žák přestupuje – takže kontaktuj jej, s námi to
nevyřešíš…
😉
A – mimochodem – neumět vyřešit (nebo definovat – to k řešení
patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky – a to, že příklad byl
z jiného pololetí přece není důležité – myslíš, že na další
škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? – ne, prostě musí
zvládat celou matematiku.
Doplňuji:
Jen bych ještě dodal – nedostatečná z matiky a trojky z CH a F (které
sice z matiky vycházejí, ale jsou trochu ´okecatelnější) svědí o tom,
že tvá dcera nechápe logiku ´věci´ (tohle se nedá ´nabušit´ –
naučit zpaměti, je potřeba látku pochopit) – zkus pouvažovat o nějaké
formě doučování – jinak bude mít dcera stejné problémy i na jiném
gymplu.
😉
Upravil/a: gecco
0 Nominace Nahlásit |
Pokud bude mít na vysvědčení pětku, nemůže na nové škole nastoupit do dalšího ročníku.
0 Nominace Nahlásit |
Nechci být zlý, ale jestli ji vyšel výsledek, který podmínky
vylučují, tak se jedná o poměrně hrubou chybu. Jinak nechápu, proč je na
propadnutí, když dokáže vyřešit příklad z prvního pololetí. To
většinou propadlíci nezvládají.
Tak jak tak, měla by mít možnost dělat reparát ne?
0
před 3435 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
gecco: Opsat na konec výpočtu omezující podmínky ze zadání je zpravidla opravdu jen opomenutí (samozřejmě neznáme konkrétní případ). Pro správný výsledek je to podstatné, ale nevypovídá to o zvládnutí/nezvládnutí učiva.
No – běžně bych s tebou souhlasil – ale pokud jde o rozhodující
přezkoušení, je takové opomenutí minimálně opovážlivé…
😉