Avatar uživatele
Jane311

Poradíte, jaká je možnost u reklamace mobilu?

Ahoj chci reklamovat mobil acent neon který byl koupený před dvěma měsíci a teď po zahřátí začne přeblikávat displej.
Pokud bych ho vrátila je možnost vrácení peněz okamžitě nebo to musí nějak posoudit a říct zda-li ho vymění či vrátí peníze? A je možnost říct že ho nechci vyměnit nebo je to na jejich posudku ?
Předem děkuji za odpovědi .

Původní neotázka
Reklamace mobilu u CZC.CZ

Zajímavá 0 před 2458 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Reklamace neznamená vrácení peněz!
Už se to tu řešilo několikrát.
Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní a podle výsledku reklamace se reklamace řeší opravou nebo výměnou za bezvadný výrobek, ale to opravdu záleží na řešení reklamace.
Peníze by se vracely, resp. od smlouvy můžeš odstoupit, pokud by se závada projevila na přístroji vícekrát za sebou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

Souhlas s Raibekem, jen přidám: Prodejce může mít nastavenu politiku trochu vstřícnější zákazníkovi. Ale je to jeho dobrá vůle, nikoli něco na čem můžete trvat na základě právních předpisů.

Zpravidla můžeš při předání k reklamaci vyjádřit i své přání jak reklamaci vyřešit, což se obvykle zapíše do protokolu, ale oni Ti nemusí vyhovět.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek