Ahoj chci reklamovat mobil acent neon který byl koupený před dvěma
měsíci a teď po zahřátí začne přeblikávat displej.
Pokud bych ho vrátila je možnost vrácení peněz okamžitě nebo to musí
nějak posoudit a říct zda-li ho vymění či vrátí peníze? A je možnost
říct že ho nechci vyměnit nebo je to na jejich posudku ?
Předem děkuji za odpovědi .
Původní neotázka
Reklamace mobilu u CZC.CZ
Zajímavá 0 před 2458 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamace neznamená vrácení peněz!
Už se to tu řešilo několikrát.
Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní a podle výsledku reklamace se
reklamace řeší opravou nebo výměnou za bezvadný výrobek, ale to opravdu
záleží na řešení reklamace.
Peníze by se vracely, resp. od smlouvy můžeš odstoupit, pokud by se závada
projevila na přístroji vícekrát za sebou.
0 Nominace Nahlásit |
Souhlas s Raibekem, jen přidám: Prodejce může mít nastavenu politiku trochu vstřícnější zákazníkovi. Ale je to jeho dobrá vůle, nikoli něco na čem můžete trvat na základě právních předpisů.
Zpravidla můžeš při předání k reklamaci vyjádřit i své přání jak reklamaci vyřešit, což se obvykle zapíše do protokolu, ale oni Ti nemusí vyhovět.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek