Ahoj, loni jsme koupili telefon, byl již 4× na opravě a zase se pokazil, pořád je v záruce. Když jsem požadoval vrácení peněz, bylo mi sděleno, že na faktuře nejsem uveden já (jelikož chtěli OP) a že peníze vrátí pouze osobě uvedené na faktuře. Četl jsem zákon, ale nikde nic o nějakém jménu jsem fakt nenašel. jinak mám záruční list, doklad o koupě ale ne na moje jméno, telefon + veškeré příslušenství. Jak mám postupovat? Díky za rady
Zajímavá 0 před 4615 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zapletl jste se do toho hezky. Realita je taková, že reklamaci uplatňuje
zákazník, t.j. člověk, na jehož jméno (adresu a další údaje) je
vystaven doklad (faktura). Pokud jste použil data někoho jiného, tak uplatnit
reklamaci může „tento někdo jiný“.
Zkuste si svou situaci představit z druhé strany, také byste určitě
nevyplácel nikomu peníze za reklamaci „na počkání“ jenom proto, že
Vám někdo řekne, že má od Vás zboží a je s ním nespokojen.
Správně Vám neměli uznat ani předchozí opravy a reklamace, pokud jste se
neprokázal patřičnými doklady, že jste skutečným vlastníkem
reklamovaného zboží.
Pokud jste nechal tento nákup napsat na příbuzného nebo kamaráda, tak se
s ním domluvte. K zastoupoení své osoby Vás přece může pro tento
případ pověřit plnou mocí.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4615 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklamaci můžete udělat v zastoupení a také se to tak dělá (běžně zaměstnanec reklamuje vazné zboží). Vrácení peněz je však jiná otázka. Taje buď převodem na účet nebo v hotovosti majiteli (doklady a osoba se shoduje) či pověřené osobě. Toto je běžná praxe.
0
před 4615 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Fakt nechápu, jak někdo může šířit takové bludy! Můžete uvést odkaz na stránky kde se o tom píše? Ať se něčemu přiučím, hlavně jak se jako firma zbavit odpovědnosti za vadné zboží při jeho prodeji jinému majiteli!!! Větší blbost jsem již opravdu dlouho nečetl.
0
před 4609 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek