Zdravím,
řešil jsem tu nedávno tento problém – http://www.odpovedi.cz/otazky/reklamace-vraceni-zbozi (nedaří se mi zadat další odpověď, proto zakládám další dotaz).
Je zde problém, že ten obchod je jen zprostředkovatel prodeje mobilů
z Číny a na moji žádost o navrácení peněz mi odeslali email:
„vrátit peníze Vám může pouze čínský prodejce, my jako
zprostředkovatel
Vašeho nákupu o tomto rozhodnout nemůžeme.“
Přitom ale všechny ty reklamace řešil ten český zprostředkovatel.
Nevíte jak se v tomto případě zachovat? Doopravdy nemám šanci vymáhat peníze po českém obchodě?
Díky moc za jakoukoliv odpověď.
Zajímavá 0 před 3924 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
S důvěrou se obrátit na ČOI. Reklamaci musí vyřídit ten, který prodává. Jakým způsobem se dohodne s prodejcem je jeho problém. V této republice zatím stále platí zákony ČR a ne zákony čínské.
0
před 3924 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kdo ti vystavil prodejní doklad??
Pokud „čínský prodejce“, má onen zprostředkovatel pravdu (resp. tímto
přístupem se z toho ´vyzuje´).
Pokud máš ale doklad od českého „zprostředkovatele“, odpovědnosti se
nezbaví – i když asi budeš muset pohrozit žalobou a nebo ji dokonce
i podat a domáhat se svých práv u soudu.
0
před 3924 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek