Avatar uživatele
Theme

Reklamace – zprostředkovatel

Zdravím,

řešil jsem tu nedávno tento problém – http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/reklamace-vraceni-zbozi (nedaří se mi zadat další odpověď, proto zakládám další dotaz).

Je zde problém, že ten obchod je jen zprostředkovatel prodeje mobilů z Číny a na moji žádost o navrácení peněz mi odeslali email:
„vrátit peníze Vám může pouze čínský prodejce, my jako zprostředkovatel
Vašeho nákupu o tomto rozhodnout nemůžeme.“

Přitom ale všechny ty reklamace řešil ten český zprostředkovatel.

Nevíte jak se v tomto případě zachovat? Doopravdy nemám šanci vymáhat peníze po českém obchodě?

Díky moc za jakoukoliv odpověď.

Zajímavá 0 před 3954 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

S důvěrou se obrátit na ČOI. Reklamaci musí vyřídit ten, který prodává. Jakým způsobem se dohodne s prodejcem je jeho problém. V této republice zatím stále platí zákony ČR a ne zákony čínské.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Kdo ti vystavil prodejní doklad??
Pokud „čínský prodejce“, má onen zprostředkovatel pravdu (resp. tímto přístupem se z toho ´vyzuje´).
Pokud máš ale doklad od českého „zprostředkova­tele“, odpovědnosti se nezbaví – i když asi budeš muset pohrozit žalobou a nebo ji dokonce i podat a domáhat se svých práv u soudu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek