Avatar uživatele
straširybka

Řízení auta – která noha na co?

když řídíte auto, jakou nohu na co používáte? Já když jsem jezdila v manuálu, což jsem dělala velmi nerada, tak jsem měla levou na spojku a brzdu a pravou na plyn. teď mám automat a mám levou pořád připravenou nad brzdou a pravou mám na plyn. hodně lidí mi říká, že je to proti mysli a že se to mám přeučit. zkoušela jsem to a nevyhovovalo mi to tak, jak říkali. máte to někdo stejně?
Doplňuji:
ještě doplním ( pro mou obhajobu ), že jsem levák a mám levou nohu citlivější a nejradši bych šlapala na vše jen levou, ale když to nejde, tak aspoň brzdit. Když brzdím pravou, kde nemám cit, zabrzdím prudce ☹
Jezdím ale jen v nutných případech, jinak za volant lezu nerada.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? rynek878 před 5223 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
pondělí

varuji takto jezdit,u šoférování je potřeba naučený reflex.a takto se rozmlátíte,nechte levou nohu opřenou o podpěru,která je tam pro to udělána,jinak se informujte u lidí,kteří dělali autoškolu v USA.tam by vás takto vyhodili od zkoušek
a ještě jedna rada,skušení řidiči dokáží pravou nohou ovládat plyn i brzdu,a to všichni závodníci,jinak by prohrávali

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Cullinda

Já mám levou vždy jen na spojku a pravou na brzdu a plyn. Když jsem jezdila s automatem, levá noha odpočívala..
Až si jednou sešlápnete obojí najednou (nejlépe prudce) tak zjistíte, proč se to máte odnaučit..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Luss

Presne jak pisi ostatni. Prava noha pro brzdu a plyn, leva noha pro spojku. Jinak si to neumim ani predstavit. Brzdu a spojku v mnoha situacich seslapavam soucasne. A to tou samou nohou dost dobre nejde. Treba kdyz prede mnou poskakuje kolona a ja vim, ze za moment to zas popojede, tak kolikrat nevyhazuju rychlost, tim padem pri dobrzdeni a v okamziku uplneho zastaveni stojim na brzde i spojce. radit porad dokola za jedna (zvlast ve velkych mestech, kde jsou kolony pravidlem) a jeste ke vsemu zatahovat rucku, to je pak zdrzeni pro me, i vsechny za mnou. Ale mozna jezdim divne ja, co se tyka toho vyhazovani rychlosti. Nikdy jsem nad tim nepremyslela.
A vlastne i pri samotnem brzdeni a soucasnem razeni, nebo vyhozeni rychlosti preci take neprestanu na chvili brzdit levou, nehodim si ji na vterinku na spojku, abych si preradila nebo vyhodila rychlosti a pak zas ji prehodim na brzdu a pokracuju v brzdeni…!!!??? to je fakt o dr.ku! jak mam to rizeni zautomatizovane, tak mi nedoslo, ze pro priklad nemusim chodit az „do kolony“ :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
standa

PROBOHA ! A jak jste udělala řidičák ?

Nechte se dovést na cvičák a zde jezděte kolem dokola s pravidelným přibržďováním PRAVOU nohou tak dlouho, až ten požadovaný cit do nohy dostanete, třeba celý týden.

Dřív na silnici nevyjíždějte !

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lilibou

pravá:brzda a plyn..
levá:spojka:)

jen se divím,že jste se si ty nohy ještě nezamotala:)a jak zastavujete?tam je taky potřeba spojka a brzda ne?

ale tyky neřídím moc často tak nemůžu dělat chytrou:)muj přítel by mě za to jak jezdím nejraději znovu poslal do autoškoly..:)
ale zas na druhou stranu,kdyby me za ten volant pouštěl častěji tak se to aspon víc naučím..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Tata

Logicky pro ovládání pedálu plynu a brzdy musí být jedna noha, nebo si myslíte že brzdit a zároveň do toho přidávat plyn je něco logického? Stěžujete si že když přidáváte plyn nemáte v pravé noze cit, auto poskakuje a při sešlápnutí brzdy stojí auto na místě.Tvrdíte ze máte větší cit v levé noze, budete si muset tréninkem vycvičit i pravou nohu. Nejednoduší to bude když prodáte automat a koupíte si starší tréninkový manuál a budete jezdit a jezdit dokud vám vůbec na mysl nepřijde že by jste
na plyn a brzdu šlápla levou nohou. Argument že se vám v manuálu nerada jezdila je projevem vaší nejistoty a nevyježděnosti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek