Klientský brief – stručný souhrn podstatných informací o komunikačním úkolu, který formuluje zadavate-l
. Co obsahuje? východiska pro efektivní komunikaci, cíle, jichž má být prostřednictvím komunikace dosaženo, argumenty,s jejichž pomocí lze tohoto cíle dosáhnout, souhrnné informace o relevantním trhu, na němž se pohybuje zadavatel.
https://slideplayer.cz/slide/3347376/
Kreativní brief – tvořívý – agentura přijme struřnou informace o zakázce a aby mohla reklamu vytvořit, potřebuje od zákazníka vědět víc. Proto se spojí se zákazníkem
Správné zadání pro kreativní zakázku – kreativní brief
Agentura musí správně pochopit zadání, a informace upravit atd.
Proto zašle zadavateli interní kreativní brierf, otázky., na základě
odpovědí vypracuje agenturní kreativní návrh na reklamu
Pokud chcete vědět víc, přečtěte si bakalářskou práci Lucie
Sklenkové
práci Brief jako základní komunikační prvek mezi klientem a agenturou
https://www.atlantic.cz/spravne-zadani-kreativni-zakazku-kreativni-brief/
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |