Zvládat auto ve smyku, umět projet tam, kde se to jiným zdá nemožné, nevypadávat ze silnice, dobře reagovat na vzniklé krizové situace atd. se musíte postupně učit. Od té doby co jsem začal jezdit, jsem kdykoliv v Praze zasněžilo, trávil spousu volna na obrovském place za Strahovským stadionem. Když to člověka baví, tak se obrovsky vyblbne, ale základem ůspěchu a pokroků jsou jako u všeho hodiny a hodiny „práce“. Krom bohapustého klouzání, to chce vzít sebou petláhve, nebo jiný prostředek, kterým si vyznačíte zatáčku, nebo křižovatku a pak zkoušíte v jaké rychlosti se to či ono dá či nedá. I když to děláte léta, tak na začátku zimy máte pocit, že jste toho půlku přes léto zapoměla. Pokud se takto zdokonalujete a trochu už máte výsledky, je dobré nechat se svézt od závodníka ( např. v Sosnové to nabýzejí vedle školy smyku). Při tom lépe pochopíte, co všechno je s autem možné a hlavně můžete vidět, co v tom autě dělá on a pak zase máte spoustu motivace k trénování. Určitě nemůžete počítat s tím, že když si zaplatíte hodinu klouzání po plachtě, že budete odcházet jako úplně někdo jiný. Na druhou stranu, kdyby se všichni povinně na hodinu klouzali na začátku zimy jen pro to uvědomění, že se auto může ze silnice utrhnout a nebo že při brždění to prostě jede furt dál, tak by polovina zimních bouraček nebyla.
0 Nominace Nahlásit |
Je to samozřejmě o praxi, ale ve škole ti vysvětlí základy, které budeš sama zdlouhavě zjišťovat různými zkouškami a třeba na ně ani nepřijdeš. Je to jako s autoškolou. Uděláš řidičák, ale vyjezdíš se až kilometrama. Pokud máš možnost, tak ti to doporučuju, ani netušíš, jak rychle se ti to může hodit.
0
před 4095 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ano, jelikož jsem strojník u hasičů tak ano.Máme to 4× do roka v rámci cvičení a zkoušek ovladatelnosti techniky. Nicméně na Librosu v Ostravě jsem na tom jezdil s mou Tatrou 813 8×8.
Taky jsem tam zažil že tam někdo převrátil hasičskou avii.
0
před 4095 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek