ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 14Pro koho je otázka zajímavá? annas, vagra, aramah, kapka, Andělé, johana 56, fcoop, bolak, huxa, Damiana, briketka10, david22, anonym, Nazdar Bazar před 4452 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
ANO
Jednoznačně ano. Dr.Axl napsal,že šikana musí být adresná,osobní a
průkazná. Vystihl přesně své chování k Annas.
Od začátku mě Annas zaujala,ráda čtu její otázky i odpovědi. A právě
proto vím,jak ji neustále sleduje,číhá a útočí na její psychiku. Jeho
šikana je PŘÍMÁ, adresná,osobní a průkazná přesně tak,jak sebe popsal.
Našel si svou obět,ovšem nikdy to nepřizná,protože se bojí sám na sebe
pohlédnout.
S kyberšikanou jsem se setkala v létě u své dcery. Šikanaovala ji na
facebooku její -už bývalá kamarádka ze třídy,spolu o dva roky mladší
holčinou.
Spolužačka neunesla závist,záviděla dceři lepší známky,krásu,zájem
kluků apod. Začla ji pomlouvat,vysmívat se a právě hl. za monitorem.
S její o dva roky mladší kamarádkou začly mou dceru na facebooku
šikanovat. Dcera mi zprvu o ničem neřekla,ale v momentě,kdy ta mladší
slečna na svých útocích agresivně přidala,jsem si na dceři všimla,že
není něco v pořádku. Zírala jsem na ni a můj nevěřícný pohled stačil
k tomu,aby se mi vystresovaná a vystrašená dcera se vším svěřila. Vše
mi nechala přečíst. Nechala jsem toho sprostého spratka chvíli psát a po
té přišla moje chvíle,na kterou nezapomene. Slušně jsem ji napsala,jestli
si uvědomuje,že jde o kyberšikanu a jestli okamžitě nepřestane mou dceru
šikanovat,hned tvrdě zakročím. Napsala jsem ji,že za jejími rodiči zajdu
osobně,i do školy a půjdu po ní tvrdě. Za monitorem chtěla být nejprve
silná,byla drzá,ale po další mé větě okamžitě zkrotla a dceru přestala
šikanovat. Od té doby je klid. Druhý den si ji ještě na pamětnou podal
(slovně) bývalý manžel.
Moje děti si budu bránit zuby nehty. Nedovolím už nikomu je kdokoliv
ponižoval,či šikanoval.
Jakékoliv páchané zlo na druhých,je jen slabostí člověka,který sám se
sebou není spokojený. Chybí mu láska,není schopný se se sebou
poprat,poučit se a tak to řeší zlem.
Budme ke zlu obezřetní,vždyt je ho kolem nás stále více,chranme
ty druhé…
10 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?annas, bolak, Drap, rynek878, vagra, kropitko, briketka10, led, Damiana, fcoop Nahlásit |
ANO
Samozřejmě že ano. Proto taky spousta úspěšných a přínosných z těchto stránek už odešlo, a nebo omezili své aktivity na minimum.
0 Nominace Nahlásit |
ANO
Samozřejmě.
Ti co hlasovali pro „ano“ vědí proč a ti co hlasovali pro „ne“ jsou tu buď velice krátkou dobu případně se tu stále nejsou schopni plně orientovat a nebo záměrně lžou.
..a lhát v internetových anketách, to je přátelé… zločin
0 Nominace Nahlásit |
ANO
Doplňuji:
A proto sem chodím tak málo, měla jsem tyhle stránky ráda, příjemně
jsem se tu odreagovala a nabrala sílu. Nyní vždy musím nabrat sílu, jen
abych sem mohla třeba jen nahlédnout,,,,,,
Upravil/a: kropitko
0 Nominace Nahlásit |
.jiná odpověď
Otázky bych tady rozdělila na čtvrtiny. První čtvrtinu zaberou „školní“ otázky, druhou Michal K. s plavacími, pracovními a bůhvíjakými ještě ozázkami, třetí čtvrtinu tvoří žalování, hádání, mazání a diskuze několika znesvářených uživatelů a jejich fan klubů a zbytek- tedy poslední čtvrtinu tvoří jakž-takž otázky, kvůli kterému tento server by měl fungovat.
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym, mosoj Nahlásit |
ANO
Doplňuji:
Je dostatečně průkazná a adresná, tím pádem i osobní.
Nevím, proč to administrátoři těchto stránek, nechávají stále bez
povšimnutí.
Upravil/a: vagra
0 Nominace Nahlásit |
ANO
Dr.Axl má pravdu:
„U zdejších anonymních nicků se jedná jen o fiktivní a virtuální
osočování a handrkování se smyšlenými a stylizovanými profily bez
jakékoliv právní vymahatelnosti.“
Zákonom definovaná kyberšikana tu nie je, ale…
Nemá pravdu v tom že tieto adresné, osobné a průkazné „fiktivní a
virtuální osočování a handrkování se smyšlenými a stylizovanými
profily“ sa nedá definovať ako šikana. Je to šikana v pravom slova zmysle
a o to horšia, že aj keď nie je „krvavá“ každý, kto takto koná, sa
snaží psychicky zlikvidovať svoju obeť nielen ako živého človeka, ale aj
jeho zástupné meno (nick) na tejto stránke. Sme tu svedkami takýchto
útokov.
A čo na to hovorí zákon, ktorý tu predstavuje Kodex uživetele, s ktorým
sme pri registrácii všetci súhlasili?
„Protože jsou Odpovědi.cz veřejně přístupnou službou, vulgární a
sexuálně explicitní jazyk není přípustný. Zároveň nejsou vítány
urážky, agrese, osočování a obecně závadné příspěvky.“
Všimnite si slovíčka: nejsou vítány urážky, agrese, osočování
a to sa tu, žiaľ, vyskytuje. Porozmýšľajte o tom, prosím.
Doplňuji:
malá poznámka:
Prosím a upozorňujem prípadných kritikov môjho príspevku za oneskorené
vloženie. Je to zámerne, V tak závažnej veci radšej počkám,
porozmýšľam a až potom sa vyjadrím.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
ANO
Ano. Vládne a je to trapné a nedůstojné. I pokud je člověk skryt za
anonymním nickem a někdo se mu poctivě „věnuje“ už drahnou dobu –
ať z přehané lásky nebo z nenávisti. Pořád musíme brát na zřetel,
že za každým nickem se „skrývá“ člověk, neodpovídá robot – a
podle toho bychom se měli chovat. Jasně, ten, kdo je tu delší dobu, už
může mít pocit, že si k tomu druhému může podstatně víc dovolit. To
máš stejné jako v nějaké jiné partě, kde se oslovují přezdívkami.
Tondo a Pepo si neřeknou jak je rok dlouhý, zato se „znají“ pod
„jmény“ Hromas a Fichtl. A rozhodně vědí, komu budou nadávat a koho
nenávidět – i když budou svolávat všechno zlo světa na chlapíka pod
přezdívkou.
Zde navíc platí, že někteří uživatelé se navzájem znají (i osobně,
jak mi došlo), jsou ve spojení – a v tomto případě se pak jedná
o kyberšikanu reálnou, neboť se za ní „skrývá“ konkrétní osoba –
ať si říká kdo chce co chce.
Znám hodně lidí s nejrůznějšími bolestmi duše, poruchami osobnostmi a
vnitřními problémy – když ke mně přijdou, většina z nich se snaží
na sobě zapracovat a uvědomují si, že je něco špatně.
Pak jsou ale i tací, kteří by nejraději dostali štempl na to, že mohou
oficiálně škodit. Jsou to nemocní lidé, kteří často vyhledávají
právě anonymní weby k tomu, aby mohli své zlo, pramenící z nějaké
vnitřní obavy a mindráku, rozsévat dál. A bohužel často najdou vhodný
objekt, ze kterého si udělají svou oběť. Jenže tyto weby mají jednu
obrovskou výhodu – někdy se podaří, že se na nich sejde i větší
společenství lidí, kteří takového hajzla (nebo i dva) řádit moc dlouho
nenechá. Z ředitele zeměkoule se stane šašek, kterého nakonec nikdo
nebere vážně – stejně jako v reálném životě. A může se vztekat,
nadávat a kopat kolem sebe (třeba i za podpory svého Štětináče). Jen si
sám dokáže, že je nesnesitelný někomu nejen tváří v tvář, ale
i když ho nikdo nevidí. A to musí být sakra k vzteku.
0 Nominace Nahlásit |
NE
Je zjevné, že si pleteš pojmy.
Šikana musí být adresná, osobní a průkazná.
U zdejších anonymních nicků se jedná jen o fiktivní a virtuální
osočování a handrkování se smyšlenými a stylizovanými profily bez
jakékoliv právní vymahatelnosti.
Povinný právní rámec dává provozovatel webu, že jej sám důsledně
nehlídá, je věc jiná, ale legislativně jen obtížně postižitelná.
(I z této otázky jen vyplývá subjektivní ublíženost, neznalost a
neumělé jitření emocí).
Doplňuji:
P.S. K dotazům a podnětům na funkcionality webu slouží mail na admini.
Pokud jsi již pozapomněl, je to jasně uvedeno i v nových pravidlech pro
vkládání otázek, kdes musel povinně odkliknout, že s nimi souhlasíš a
že je akceptuješ.
viz:
Otázky by měly sloužit k získání opakovaně využitelných informací
Otázky by měly být v souladu s kodexem stránek.
Záměrem položení otázky by mělo být získání informací, ne obhajoba
názoru nebo argumentace s ostatními.
Otázka by neměla být položena konkrétnímu uživateli.
Otázky a doporučení, která směřují k provozovateli serveru Odpovědi.cz,
případně k jednotlivým funkcionali-tám aplikace Odpovedi.cz nebo
k jednotlivým uživatelům nepatří do žádné z hlavních kategorií a
měly by být směrovány k adresátům jinou cestou (info@odpovedi.cz nebo
emailové kontakty na uživatele). Takovéto příspěvky mohou být smazány
bez dalšího upozornění.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
NE
Šikana je slabé slovo. Tady vládne snaha o lynč a davová psychóza !!
6Kdo udělil odpovědi palec? kropitko, johana 56, anonym, briketka10, pizlicka, anonym
před 4451 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
NE
Já za svou osobu jsem se s tím tady nesetkal, ale asi to bude tím, že nepokládám nesmyslné otázky (otázku položím až když odpověď nenajdu na internetu) a snažím se odpovídat slušně na položené otázky.
0 Nominace Nahlásit |
NE
Já bych to nazvala sem tam pošťuchováním, občas někdo někoho nemusí, ale kyberšikana je snad něco jiného, jak píše Dr., ne?
0 Nominace Nahlásit |
NE
Živý ohlas, ale bez objektivity.
Jednak už po 6. opakování – viz patero odkazů níže, školácké chyby
v zadání (4× „jiná odpověď“) a ignorace pravého významu.
Už se ptala led a bylo vyčerpávajícně rozebráno i objasněno, aplikace na
tyto anonymní nicky je právně bezzubá – muselo by se jednat o fyzické
osoby s jmenovitými mailovými adresami, což zde není.
Ačkoliv tu definice byla, je potřeba ji znovu připomenout. viz odkaz:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kyber%C5%A1ikana
Jasně uvádí – obtěžující SMS neb maily, zveřejnění znevažujícího
videa, nabourání nebo jiné narušení blogu.
Nic z toho zde není technicky proveditelné, právě proto, že zde
neprobíhá přímá komunikace mezi IP, nicky jsou i vícenásobné a za nimi
mohou být zcela odlišní reální lidé, než se tady stylizují.
ad Andělé, vnímala jsem tě jako rozumnou a laskavou, ale tady trošku
ujíždíš.
Cituješ jen úvodní fragment bez důležité podmínky –
identifikovatelnosti osoby.
Tvůj doplněk je možná poučný, ale neodpovídá na otázku MÍSTNÍ
kyberšikany.
Výtky na věčné porušování pravidel si alibisticky vykládají jako útisk
jen ti recidivující, přitom prohřešek je to právě z jejich strany.
A jak bys chtěla adresně postihovat např 6 různých profilů a'la Michal
Kole, je-li za nimi jediná osoba? Který ze stínových profilů je tou
„obětí“ – Kerberus nebo annas (možná i další) ? (Rynek878/kenyrts,
bubca/fcoop, kosaaak/bolak a tucet dalších?)
Za zákonnost odpovídá provozovatel, v případě porušení zákona by
zřejmě zasáhl a učinil nápravu.
Podle tvého měřítka vlastně děláš totéž, když na neutrální repliku
o nevhodnosti lina dle názoru zahradníků, vnášíš nevraživost, kdy se
i tazatel podivoval, co tam zatahuješ. Společně s vagrou překrucujete
parafrázi původně od barnajky – viz: http://www.odpovedi.cz/otazky/jake-uzivatele-odpovedi-cz-si-pamatujete-z-hlavy
Zdejší web má jistou výhodu, (stejně jako v TV, když se mi něco
nelíbí, mohu kdykoliv přepnout kanál nebo prostě vypnout), tak i zde
může každý přejít na blogy jemu spřízněných a blízkých. Mnozí tak
i učinili, ale též se museli podřídit tamním pravidlům, málokde je
taková benevolence k závadným příspěvkům, jako právě na
Odpovědích.cz.
http://www.odpovedi.cz/otazky/proc-me-lidi-nemaji-radi-i-kdyz-vedi-ze-jsem-dusevne-nemocny
http://www.odpovedi.cz/otazky/sikana-skolska-mazacka-na-vojne-pracovna-tu-pozname-na-jej-blokovanie-je-vela-rieseni-ale-sikana-na-internete
http://www.odpovedi.cz/otazky/co-mi-hrozi-bylo-li-na-mou-ip-adresu-podano-trestni-oznameni-kvuli-kybersikane-jak-se-mohu-branit
http://www.odpovedi.cz/otazky/ip-adresa-ciziho-pocitace-mohu-zjistit-kdo-to-je
Kritika čachrů s bodováním je také šikana?
http://www.odpovedi.cz/otazky/take-se-vam-stava-ze-si-pripravite-rec-pokusite-se-ji-prednest-a-pak-jen-
Kyberšikana je relevantní teprve v okamžiku, kdy se ocitne v rovině
konkrétních mailových adres, týká se fyzických osob a lze ji doložit
konkrétní újmou.
Jakékoliv pochybnosti si račte ověřit níže:
http://www.kybersikana.eu/2011/02/pravni-kvalifikace-projevu-kybersikany.html
• Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP
• Projekt E-Bezpečí
• Národní centrum bezpečnějšího internetu (SaferInternet)
• Projekt Minimalizace šikany
Jaké trestné činy mohou být za kyberšikanou skryty?
(Zákon č. 40/2009 Sb. dle stavu 1. 1. 2010)
• vydírání – §175
• šíření pornografie – §191
• výroba a jiné nakládání s dětskou pornografií – §192
• zneužití dítěte k výrobě pornografie – §193
• svádění – §202
• šíření toxikomanie – §287
• násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci – §352
• nebezpečné vyhrožování – §353
• nebezpečné pronásledování – §354
• hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob – §355
• podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich
práv a svobod – §356
Doplňuji:
Daleko horší je průkazný stalking, k němuž došlo přechodem z webu na
přímou komunikaci přes GSM a maily, což dosud obnáší 3 kauzy, z toho
2 od téže uživatelky. Řeší se civilní cestou (mimo web), ale uživatelé
by se měli vyvarovat tohoto rizika přílišnou důvěřivosti vůči
nezodpovědným (někdy až psychicky narušeným) kontaktům.
Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/ktery-druh-sikany-je-podle-vas-horsi
Upravil/a: anonym
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4450 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Haló, kto ste tu dvojmo a viackrát, prihláste sa!
Kto sa prizná?
„Avatar uživatele
Stříbrný
bolak
jj, bolak to napsal nádherně“
bolak, vy už nemusíte, už ste v zozname :)
Aj ja sa priznám, admini s tým zatiaľ nespravili nič, napriek listom:
bezplatne ponúkam život
krásně napsaný od bolaka !! nevím co furt máš ocko s těma profilama mám jen 1 funkční 2 deaktivovaný 3 zablokovaný ověř si to NÁNO !
ta tě teda musela rozohnit, tý NÁNY sem si prve ani nevším :) > http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI&feature=player_detailpage#t=16s
safra, pardon,omlouvám se, myslel jsem že to píšu pod svým falešným profilem…
takhle to vypadá že pochlebuju sám sobě
ad ocko,
so záujmom som si prečítala vašu odpoveď, zarazili ma v nej niektoré
rozpory:
1 – Hneď prvé vyjadrenie „Ne“ odporuje vo vašich paragrafoch „Jaké
trestné činy mohou být za kyberšikanou skryty? (Zákon č. 40/2009 Sb. dle
stavu 1. 1. 2010) "
• podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich
práv a svobod – §356
• hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob – §355
• nebezpečné vyhrožování – §353
• nebezpečné pronásledování – §354
Ak sa pozrieme spätne na príspevky porušenie týchto paragrafov tu nájdeme,
niektoré odkazy na to ste dali aj vy. Tu nejde o žiadne "laškovanie“
Preto vám ďakujem za vyhľadanie a zverejnenie týchto paragrafov. Na žalobu
to nie je, to máte pravdu, ale na morálne odsúdenie vinníkov, ktorí
porušujú tento zákon, to bohato stačí.
Týmto ich považujem za morálne odsúdsúdeniahodných v zmysle tohto zákona
o kyberšikane.
ad led, sorry, ale musím tě opravit hned v tuplovaném omylu.
Zákon č.40/2009 Sb. je trestní zákoník (nikoliv tvá verze „zákonu
o kyberšikaně“).
A za druhé, jestli to dosud nebylo dostatečně zřetelné, tak ještě
jednou – na podobné anonymní nicky jej nelze aplikovat, tedy ani vymáhat a
vztahovat tedy, byť na morální rovinu, zcela irelevantní.
Přečti si napřed znění paragrafů, než se budeš dopouštět laických a
zavádějících výkladů.
Je to obdobné, jako mylný výklad listovního tajemství v neexistujících
identitách, jež by nikdy nemohly být fyzickými účastníky případného
soudního sporu.
Na který z více virtuálních profilů by sis mohla stěžovat, když za
vícenásobnými je jen jediná reálná osoba? Jsou to všechno jen masky
v internetovém karnevalu.
Hmm, ocko, keď už vám človek nemôže dôverovať… tak potom komu?
Veď doteraz som vaše odkazy a znenia zákonov brala ako smerodatné a
overené, veď boli od odborníka. Teraz mi tvrdíte, aby som si všetko po vás
overovala?
Táto vaša „odborná“ odpoveď len dokazuje ako zavádzajúco a
nezreteľne píšete vaše príspevky. Veď tie citáty a zákon je
skopírovaný z vášho opakujem vášho zavádzajúceho príspevku.
Nabudúce zmeňte ,prosím štýl, akoby som vo vašom spôsobe
videla iného.
ad led, je to prosté, odpověď obsahuje co je kyberšikana a co musí
splňovat.
A protože prostor Odpovědí podmínkám neodpovídá, tak ji tu nemůžeš
násilně roubovat.
Víc polopatě to snad už ani nejde.
Lopatu viem správne uchopiť to ma nemusíte učiť. Aj roubovat stromy. Je
to omnoho horšie, tým, že páchatelia sa skrývajú za fiktívnu anonymitu.
(skutočná anonymita na internete?).
To znamená, že priestor na internete neodpovedá podmienkam?
Znásilňujete pravdu a prispôsobujete si ju podľa seba. To som od vás
nečakala. Veď tie pody a znenia sú od vás, tak ste si to určite overila,
než ste to napísali.
Pozrite si výpis z vami udávaného zákona(nebudem uvádzať sadzby, tie nie
sú dôležité):
"§ 354 Nebezpečné pronásledování
(1) Kdo jiného dlouhodobě pronásleduje tím, že
všimnite si malé slovíčko „zdraví“ táto kyberšikana dokáže ohroziť psychicky zdravie a následne aj fyzicky
a čo zasielanie nevyžiadaných osobných informácií konkrétneho
užívateľa (mimo oficiálnych z odpovedi.cz) o svojich príspevkoch? nie je
to náhodou obsiahnuté v bodoch c,d
verejne obeť označovať za psychicky chorého,
"§ 355 Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
(2)b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem."
aj to sa tu deje
356 Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování
jejich práv a svobod
(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase,
etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo
k omezování práv a svobod jejich příslušníků,
(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu
uvedeného v odstavci 1.
(3)…a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem,
televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně
účinným způsobem, nebo
chcete povedať, že to sa tu nerobí. Všimnite si „veřejně přístupnou
počítačovou sítí“, myslíte si, že táto sieť nie je „veřejně
přístupnou počítačovou sítí“. Tak to neprekrucujte, ako napríklad
náš dobrý priateľ, ktorý by mi hneď odobral kvalifikáciu a napáda zo
slovenského šovinizmu.
PS.
Určite náš dobrý „archivár“ už listuje v príspevkoch a kontroluje,
kde kto porušil aký zákon a kódex stránky.
Čakám na ďalšie krásne pokusy o „laškovanie“ a „cimermanovský
nadhľad“.
Nedávno jsem tu zahlíd v nějaké diskuzi Axlovu reakci na někoho kdo nesouhlasil s jeho názorem a psalo se v ní „podívej se která odpověď má nejvíc palců“.
Tím chtěl říct že nejvíce opalcovaný názor je názor většiny a tudíž bysme ho měli bráti jako fakt. Podívej se tedy na odpověď Andělé/lů/lo/la/le (nevím jak se to skloňuje). Napsala jen svůj vlastní názor na věc, že to co Dr.Axl provádí například annas šikanou je a většina s jejím názorem souhlasí, nehledě na těch 7 nominací což(jak ti Dr.Axl jistě potvrdí) je rekord zdejší poradny od počátku jejího fungování, čili to ber jako hotovou věc. Všichni se mýlit nemůžeme.
Ve spleti všech těch paragrafů ti jaksi uniká člověk.
to napsal mě,,,:-D http://www.odpovedi.cz/otazky/pokud-vdova-ziska-druzstevni-byt-do-osobniho-vlastnictvi-za-sest-let-na-to-se-vda#discussion
bolaku,moc děkuji za Vaše krásná slova.:-)
Tak zarputilému člověku neotevře oči už asi nic. Člověk jako takový mu nic neříká,vzhlíží se jen ve své skořápce…to musí být ale zábava…
Jo bolaku,s tím sklonováním jste mě rozesmál…:-D)) Pište jak se Vám
chce…:-)
Přeji dobrou noc,jsem zvědavá,co tu najdu zítra…:-)
Ad Andělé, díky za vaše slova. Stejně i těm, kteří si uvědomují to, co napsal bolák. Všímala jem si projevů Dr., pokud jsem na ně narazila. uppzorňuje na Kodex, ale často svým jedovatým jazykem. Záleží ovšem jak koho … Nejsem tedy sama středem jeho zájmu …
Ale zájem o mě trvá nejdéle, od ledna jsem se stala jeho fackovacím
panákem. Kdo chce, uvěří, kdo nechce .. Špatně se píše o vlastní
osobě.
Jen několik vět. Jak jsem napsala, od ledna Dr. totiž zvýšil svou intenzitu
urážek, vytrhává slova z kontextu, vkládá lži, překrucuje fakta,
znevažuje mou profesioinalitu atd. Vrtá se v ukončených „kauzách“
Kerberus a annas (veřejné napomenutíí adminů jemu i ocko), vkládá své
domněnky o podvodu, manipuluje s uživateli…
K vyjádření některých svým nepravd používá svého „tiskového
mluvčího“. Oba zde byli před dvěma lety, takže všechno znají …
Nebudu vkládat odkazy, vše lze nalézt v diskuzi…
Jen příklady z poslední doby – lživé obvinění u otázky o Praze, smazání správné odpvpědi u Středomoří, zdůvodnění nesprávné odpovědi „pachatelky“ činu je porušením tolik citovaného Kodexu. Záměr je jasný, opět lze najít v diskuzi …
Čínské přísloví praví. „Milující lidé žijí v láskyplném světě. Nepřátelští lidé žijí v nepřátelském světě . Jde přece o stejný stejný svět. Jak je to možné“?
Představte si, jaký asi musí být jejich pohled na svět. Plný přetvářky, zášti, hlavně pocitu malosti, podezírání, strachu. Nechtěla bych být v jejich kůži. Místo aby přemýšleli jak někoho blízkého potěšit, , tak přemýšlí jak komukoliv ublížit. Brrr. Duše jak bahno ze stoky. Fuj.
Nezbývá nic jiného než se obrnit trpělivostí a věřit, že ty pomyslné boží mlýny namelou jednou spravedlivě těm, kteří se strefují nejen do mě. Hlavně chci věřit, že se toho dožijeme.
Kdyby náhodou ještě někdo reagoval, že patří do poštu, nesouhlasím, protože si každý může přečíst a uvědomit rozdíly mezi přístupy k různým uživatelům. . Nejde o žádné spekulace ani lživé informace..
Omezila jsem své působení, protože téměř každou mou odpověď Dr. napadal. On je totiž jazykovědec, etymolog, ví, jak by jednala školní inspekce, co a jak se učí v češtině, obchodní korespondenci …
Domnívala jsem, že útoky skončí, ale bohužel … Proto jsem se v diskuzi vyjádřila …
opravujem:„Týmto ich považujem za morálne odsúdsúdeniahodných v zmysle tohto zákona o kyberšikane.“
správne má byť:
Týmto ich považujem za morálne odsúdeniahodných v zmysle tohto zákona
o kyberšikane.
„Nestřílejte, vždyt jsou tady lidé!“
zastavte to „adresní, osobní, průkazní, fiktivní a virtuální
osočování a handrkování“
ocko,
je pravda,že můj dodatek týkající se mé dcery,neodpovídal přímo
otázce,ale ráda Vám vysvětlím,proč jsem si ho dovolila napsat. Chtěla
jsem tím říci,že jsem se s kyberšikanou už setkala a vím,o čem
„mluvím“.
A Váš dodatek je čistě věcný a přímý??? Zamotala jste sem lino,že
prý jsem nevraživá(to Vy jistě nejste,že?).....do toho plno blábolů
s různými profily…
Co k tomu dodat? Víte drahá očko,já nejsem paní neomylná,dokážu si své
chyby přiznat a omluvit se za ně. Umím se na sebe podívat do zrcadla a
podívat se pravdě do očí. Dokázala byste to samé? Velmi
doporučuji,člověk si tím usnadní život…:-)
Za svou odpoved si stále plně stojím. Nedošla jsem v životě nejdál,ale
tam kam jsem došla mi stačí k tomu,abych se nenechala ovlivnit nevyzrálými
lidmi. Vážím si lidí,kteří si stojí za svým a nepřiklánějí se
k někomu jenom proto,aby nezůstali sami.
Děkuji za Vaši velikou snahu,ale Váš obsáhlý článek mně neohromil.
Přeji pěkné odpoledne…:-)
Oprava odkazu o čachrování s body:
http://www.odpovedi.cz/otazky/take-se-vam-stava-ze-si-pripravite-rec-pokusite-se-ji-prednest-a-pak-jen-vzpominate-na-co-vsechno-jste-zapomneli
ad bolak, to mne teda pěkně podceňuješ, že bych nedokázala taky sama
párkrát zagooglit, když se ti něco nehodí do krámu, tak blafuješ
konspiračními teoriemi, jako tyto?
http://www.odpovedi.cz/otazky/myslite-si-ze-konspiracni-teorie-o-svetovem-spiknuti-jsou-pravdive
Briketka je přece zahrnuta v tom „tuctu dalších“.
myslela jsem tím „ocko“ samozřejmě, aby až se to vše posune, jistě tato diskuze bude dlóuhá, abys bolaku nemyslel, že je to na tebe to bych si nikdy nedovolila to přeci víš viď :))
tebe já vždycky :)
motáš informace jednu do druhý a používáš fráze jak kdyby ti to někdo předžvejkal. nehledě na to, že neumíš vložit odkaz (což se o tobě obecně ví) a tady najednou lepíš jeden za druhým jak kdybys z toho měla státnici…
a že uhodnu kdo si opalcuje vlastní odpověď? :)
ocko: Pěknej článek, to ti napsala máma Axl?
Pokud jde o ten výčet podvodných profilů, tak jsi ještě zapoměla na briketku, ta jich má taky asi šestnáct nebo kolik, a ve všech mě má přidanýho jako následovníka, ten sedumnáctej je pak kosaaaak (tam máš pravopisný nedostatek, chybí ti tam jedno Áčko) a ten poslední vosumnáctej obdivovatel nevim kdo to je, asi nějakej omyl..
A co se týče toho líbí/nelíbí, tak třeba mě se tu nelíbíš ty, ale nechci kvůli tomu přepínat kanál, a jelikož problém bude v tobě, nemohla by ses prosím vypnout? Děkují.
Andělé, souhlasím s Vámi.
Vážím si toho, že se nebojíte pojmenovat věci pravým jménem, byť se
tím vystavujete nebezpečí, že se „z láskou jemu vlastní"začne věnovat
i Vám.
Anonymita, pocit méněcenosti a závist, to jsou tři hlavní důvody, které
vedou ke každé kyberšikaně, tedy i té na Odpovědích :)
Milý vagro 🙂,
děkuji Vám za krásná a vždy moudrá slova. Jste čestný člověk,kterého
si také upřímně vážím,obdivuji,jak dokážete bojovat za spravedlnost.
Jste velmi inteligentní a moudrý člověk. S takovými lidmi je čest se
„setkat“.:-)
„Našeho vládce“ se nebojím. Neprošla jsem peklem,abych se přela
s nedovtipným „červem“.....:-)))
(slova Gandalfa z Pána prstenů) .:-))))
„Odvážná" Andělé :), já jsem Vás upozorňoval, že se jim jiný
názor než je ten jejich, nebude líbit a už je to tady.
Jeho pravá ruka, podle předpokladu, zabrala.
Takový elaborát, je hoden jejich týmu.
Jen pro upřesnění-žádná parafráze Barnajky, ale jeho sebehodnocení, kde se přirovnává k vyčnívajícímu Cimrmanovi, který byl TAKÉ ve své době zneuznaný. Opravdu úsměvné výmluvy, si můžete přečíst v otázce a následné diskuzi, na
http://www.odpovedi.cz/otazky/hypostezky#discussion
Tak se ptám, kdo tady mystifikuje a uvádí nepravdy ?
Kdo tady vyvolává blbou náladu?
Komu se tady nelíbí odlišný názor než je ten jeho ?
A kdo jej následně znevažuje ?
Nakonec dnešní diskuze, dává zcela jednoznačnou odpověď na to, kdo je zdejší „šedou eminencí." I když, jak se zdá, se mu v posledních dnech moc nedaří a po .:))
Jsem rád, že jsem Vás mohl poznat jako člověka, který si dovede obhájit svůj názor.
Ten Gandalf měl pravdu. :))
vagro,jen jsem chtěla ještě dodat,že děkuji za odkaz,na takový se opravdu nezapomíná,pěkně jsem se pobavila…:D))
Děkuji Vám za vše.:)
vzhľadom na daný odkaz aj „slovenská šovinistka“ vám dáva za pravdu. Ten výraz ma vtedy veľmi urazil, bol vložený bez príčiny. No aj tomu niekto hovorí „humor, kulišárna a nadsázka“, tiež to bolo zákonom nestíhatelné „laškovanie“
Rozumný vagro :), tak je to tady,jak jste mně předpověděl. Přečetla jsem si to až nyní,když jsem přijela z Lbc.
ocko mi chtěla ukázat cestu pravdy,ale paradoxně ji sama ještě nenašla…:))
Holt někomu nepomůže vůbec nic,je to jako přímý náraz do zdi. Čekám,že po té,co jsem si opět dovolila oponovat,přijde tvrdý smeč.:))
Děkuji Vám za Vaše poslední krásné věty,vážím si jich a rovněž děkuji,že jsem Vás také mohla poznat. Stojíte si pevně nohama na zemi a též si umíte obhájit svůj názor. To mě moc těší. :))
Gandalf si prošel ohněm a peklem a tak nepotřebuje ztrácet čas
s nedovtipným červem.
(to se mi moc líbí…jojo,měl pravdu) :)))))
Tři atributy závadnosti, by kdekoliv jinde bohatě postačovaly k odůvodněnému odstranění příspěvku.
Takto ,sakra,zase smaž! Co ti v tom brání!
A sakra,na to jsem nepomyslil!
Drap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |