Avatar uživatele
Lukáš107

Taky jsou v Česku i jiní lidé než já, kteří si myslí, že základka je důležitá jen do 5. třídy?

Zbytečnost… mrvení dětství? ANO

Zajímavá 0 před 503 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rocker

Taky jsem si to myslel,od 6. do 8. třídy😀

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
da ny

Ano,
pro nenáročné, líné, vyčůrané blbečky ano.
Celý život proflákají na státní útraty (ÚP, státní sociální dávky). Nebo pro budoucí bezdomovce, ano.
V „lepším případě“ by to byla levná pomocná pracovní síla (po 16. roce věku).
Tedy, pár trubiček v Česku může mít tento názor.
(moc Vám ta „základka“ nedala, ve Vaší větě mělo být „jiní lidé“)
Hezký den 😉

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
annas

Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systémem školství, učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům i naopak.
Co byste dělal, pokud byste nechodil do školy?

Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.da­tabazeknih.cz/ci­taty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat.“ „Majetek jistou starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se oddáni svým nicotnostem sami v nic."

Dítě se přece neustále vyvíjí. Přečtěte si názor odborníka – existují 4 etapy rozvoje myšlení, tedy Tedysi rozvoje myšlení.

Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat – z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a abstraktně. abstraktně abstraktně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.

Proto je schopné naučit se lépe zásady pravopisu, stylizaci atd. a ovládat lépe slovní zásobu. Důležitá je i motivace učitele, např. k četbě, rozvoji logického myšlení nejen v matematice. Člověk stále rozvíjí svou inteligenci, protože ta se vyvíjí s ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivu.

Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučil český pravopis.

jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný –í – nespisovný výraz určený pro mluvený projev – patří jiní = ti lidé
lidé než já – čárka nepatří – než já než já není vštas
lidé, co si myslí – co nespisovná spojka určená pro neživotný objekt a mluvený projev, nikoliv pro člověka (tvar lidé) –věcná chyba

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
College

Problémem školy je centralismus a teorie, následkem je zaostalost

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Někteří takoví určitě budou.
Systém našeho školství má k dokonalosti daleko, ale že by škola byla na ho… tak to zas ne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cappuccino

Z tve predesle diskuze: „platy zmekli“ !! Tobe ta zakladka evidentne moc nedala!
Doufejme, ze jsi alespon manualne zrucny?!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek