Ano,
pro nenáročné, líné, vyčůrané blbečky ano.
Celý život proflákají na státní útraty (ÚP, státní sociální dávky).
Nebo pro budoucí bezdomovce, ano.
V „lepším případě“ by to byla levná pomocná pracovní síla (po
16. roce věku).
Tedy, pár trubiček v Česku může mít tento názor.
(moc Vám ta „základka“ nedala, ve Vaší větě mělo být „jiní
lidé“)
Hezký den 😉
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Já si to určitě nemyslím. I když je třeba se zamyslet se nad systémem
školství, učebními osnovami a vztahem učitelů k žákům i naopak.
Co byste dělal, pokud byste nechodil do školy?
Co řekl Jan Amos Komenský? https://www.databazeknih.cz/citaty/jan-amos-komensky-177
„Má-li se člověk stát člověkem, musí se vzdělat.“ „Majetek jistou
starostí, hodnosti prázdným dýmem, rozkoše sladkým jedem, osidly našeho
zla. Dokud to lidé nechápou, honí se za stíny bez věcí, a rozplývají se
oddáni svým nicotnostem sami v nic."
Dítě se přece neustále vyvíjí. Přečtěte si názor odborníka – existují 4 etapy rozvoje myšlení, tedy Tedysi rozvoje myšlení.
Vývoj od 12 let = období 2. stupně ZŠ
Oproti předchozím etapám vývoje dochází k zásadní změně – zatímco
doposud bylo dítě při myšlení závislé na konkrétní realitě, ve stadiu
formálních operací se z této závislosti začíná uvolňovat –
z dítěte je nyní dospívající, který je schopný uvažovat hypoteticky a
abstraktně. abstraktně abstraktně. Jeho myšlení je hypoteticko-deduktivní
a dokáže pracovat s daleko větším množstvím informací. Díky tomu jsou
dospívající schopni připouštět různé možnosti, uvažují
systematičtěji a dovedou experimentovat s vlastními úvahami.
Proto je schopné naučit se lépe zásady pravopisu, stylizaci atd. a ovládat lépe slovní zásobu. Důležitá je i motivace učitele, např. k četbě, rozvoji logického myšlení nejen v matematice. Člověk stále rozvíjí svou inteligenci, protože ta se vyvíjí s ve vztahu i s okolním prostředím. Učí se žít v kolektivu.
Opravila jsem vaši otázku, která svědčí o tom, že potřebujete stále víc se učit, abyste se naučil český pravopis.
jiný lidé, než já, co si myslí, …… jiný –í – nespisovný
výraz určený pro mluvený projev – patří jiní = ti lidé
lidé než já – čárka nepatří – než já než já není vštas
lidé, co si myslí – co nespisovná spojka určená pro neživotný objekt a
mluvený projev, nikoliv pro člověka (tvar lidé) –věcná chyba
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Někteří takoví určitě budou.
Systém našeho školství má k dokonalosti daleko, ale že by škola byla na
ho… tak to zas ne.
0 Nominace Nahlásit |
Z tve predesle diskuze: „platy zmekli“ !! Tobe ta zakladka evidentne moc
nedala!
Doufejme, ze jsi alespon manualne zrucny?!
0
před 480 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek