Podle toho co jsem o podobné situaci četl, banka vyčerpala veškeré
možnosti které má. Kontaktuje, popřípadě vám poskytne údaje
o příjemci a tím to pro ni skončí.
Banka nemůže peníze strhnout příjemci zpět. Pokud příjemce, resp.
neoprávněný příjemce nereaguje, musíte podat žalobu u soudu na vydání
neoprávněně přijatých peněz. Příjemce je povinen na základě rozsudku
peníze vydat neboť se jedná o neoprávněný majetkový prospěch.
Nic jiného nelze dělat a doporučuji propříště kontrolovat zadání
platby.
0 Nominace Nahlásit |
Žádná banka vám v žádném případě neposkytne informace o majiteli účtu, na který jste platbu poslala.Slušná banka vám zprostředkuje předání žádosti o navrácení platby ,kterou napíšete majiteli účtu č. xxxx. Slušný klient banky vám neoprávněný příjem vrátí po odečtení bankovních poplatků. V krajním případě ,již jen prostřednictvím soudu.
0
před 5382 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud majitel účtu xxx nereaguje na výzvu banky o vratku platby,může banka sama tomu klientovi strhnout platbu zpět (pokud byl účet u stejné banky jako máte svůj účet),ale musí být věrohodně porkázáno,že se jedná o Vaše peníze a že byly chybně přeposlány,např.chybou banky.Pokud je částka větší jak 5.000,–- podejte trestní oznámení na neznámého pachatele,s tím,že Policie ČR si vyžádá po bance informace o majiteli toho účtu xxx.Vám o něm údaje neposkytně,jednalo by se o porušení §101 o ochraně os.údajů.
0
před 5379 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek